Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik zie dat jullie de Lamptron Fan-Atic 5-port military switch baybus verkopen. Daarom vraag ik me af of jullie ook aan de Lamptron Fan Controller(FC-2) kunnen komen?De moeilijk leverbare Sunbeam Rheobus Extreme levert 30watt per kanaal en de Lamptron Fan Controller (FC-2) maar liefst 45watt per kanaal.Het gaat mij geeneens zozeer om de wattages, maar meer om de leverbaarheid.De Lamptron Fan-Atic 5-port military switch baybus is watt dat betreft ook geen verkeerde met zijn 100watt per kanaal, maar persoonlijk vindt ik hem niet mooi.
Ik zie dat jullie de Lamptron Fan-Atic 5-port military switch baybus verkopen. Daarom vraag ik me af of jullie ook aan de Lamptron Fan Controller(FC-2) kunnen komen?
De moeilijk leverbare Sunbeam Rheobus Extreme levert 30watt per kanaal en de Lamptron Fan Controller (FC-2) maar liefst 45watt per kanaal.
Het gaat mij geeneens zozeer om de wattages, maar meer om de leverbaarheid.
De Lamptron Fan-Atic 5-port military switch baybus is watt dat betreft ook geen verkeerde met zijn 100watt per kanaal, maar persoonlijk vindt ik hem niet mooi.