Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou ook je loop veranderen, want dit kan nooit de bedoeling zijn.
Op een 655 is de inlet de horizontale toch? En de rechtstandige de out?
Geloof ook dat je de in en out van je CPU blok hebt omgedraaid, ik zou dat allemaal even checken in de manual die je erbij hebt gehad. Reservoir ---> pomp ----> rest van de loop
Je videokaart, sja , zoals Freddy al zei post je moederbord wel?
Heb je alles al eens van je bord losgetrokken behalve je CPU/Mem en wat voor piepjes krijg je dan.
De foto is 90 graden gedraaid idd. Ik heb paar foutjes gemaakt met foto maken denk ik. Me loop ziet er als volgt uit. De fittigin die horizontaal over de pomp loopt daar loopt een slang naar het reservoir. De pomp haalt tevens daar al zijn water vandaan. rechtboven de pomp wordt het water naar alle onderdelen gepompd. RAM,CPU en GPU. Me reservoir zit onderin gepropt en me quad radiator zit daar ook. Er zitten geen kniks in de slangen.
Wel ga ik de pc ff testen op die piepjes. Want het viel me idd al op dat ik geen BIOS beeps kreeg. Maar ik had er vanavond echt ff geen zin meer in om naar te kijken. Dat ga ik nu ff doen.