• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Laing MCP655 pomp gaat niet draaien.

Ik schrok even van de laatste foto, want dacht dat je de pomp op zijn kop had staan :D
Maar de foto is 90 graden naar links gedraaid gelukkig :)

Mooi setup verder.

Over jouw beeld probleem, hoor je wel een biep bij het opstarten?
En kan je proberen even jouw BIOS te resetten.
 
Ik zou ook je loop veranderen, want dit kan nooit de bedoeling zijn.
Op een 655 is de inlet de horizontale toch? En de rechtstandige de out?
Geloof ook dat je de in en out van je CPU blok hebt omgedraaid, ik zou dat allemaal even checken in de manual die je erbij hebt gehad.
Reservoir ---> pomp ----> rest van de loop


Je videokaart, sja , zoals Freddy al zei post je moederbord wel?
Heb je alles al eens van je bord losgetrokken behalve je CPU/Mem en wat voor piepjes krijg je dan.
 
De foto is 90 graden gedraaid idd. Ik heb paar foutjes gemaakt met foto maken denk ik. Me loop ziet er als volgt uit. De fittigin die horizontaal over de pomp loopt daar loopt een slang naar het reservoir. De pomp haalt tevens daar al zijn water vandaan. rechtboven de pomp wordt het water naar alle onderdelen gepompd. RAM,CPU en GPU. Me reservoir zit onderin gepropt en me quad radiator zit daar ook. Er zitten geen kniks in de slangen.

Wel ga ik de pc ff testen op die piepjes. Want het viel me idd al op dat ik geen BIOS beeps kreeg. Maar ik had er vanavond echt ff geen zin meer in om naar te kijken. Dat ga ik nu ff doen.
 
De videokaart heeft het helaas begeven. Want bij een andere GPU deed de pc het wel. Eens kijken of ik hier nog garantie voor krijg.

EDIT:Als me garantie weg is kan ik het 4870 EK block dan ook gebruiken op een HD4890. De 4890 is tog alleen overklokt en is precies hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Source [GEVONDEN] Laing MCP655 / D5 pomp (eventueel met BitsPower top) Gevonden 2
stigma [IN-ACTIVE] Laing D5/ Swiftech MCP655 Gevonden 0
Viepert [VERKOCHT] Laing D5-MCP655 inclusief Bitspower pomptop en fittingen Verkocht 5
D Aqua-Computer Aquastream XT USB - Ultra <VS> Laing D5-MCP655 Waterkoeling 0
S [VERKOCHT] 2X Laing D5-MCP655 Verkocht 27
K Laing D5-MCP655 plaatsen, mag het op zijn kant? Waterkoeling 13
W 2e Laing D5-MCP655 kapot nu Waterkoeling 29
S Laing D5-MCP655 en Aquaero Waterkoeling 2
dietje1908 Laing D5 / Swiftech MCP655 Top Waterkoeling 4
G Laing D5-MCP655 12V + D-Tek FuZion Universal v2 Waterkoeling 16
G HELP! Alphacool/Laing DDC T1 werkt niet goed Waterkoeling 7
Freddy Laing DDC 10-18W/MCP350/MCP355 PWM repair/upgrade PCB w/LED SMD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Controller voor Laing DDC pump 12V DDC-1T Waterkoeling 12
A (UN)Designs Infinite Pump Bracket - Vertical - for Laing DDC/D4/D5 pump Waterkoeling 0
S Regelen Laing MCP350 pomp Waterkoeling 4
canonchiel [VERKOCHT] Dual Laing DDC-1Plus MCP355 140mm res Verkocht 3
canonchiel [REFUSED] Dual Laing DDC-1Plus MCP355 12V + 140 mm res + 2 pump coolers Verkocht 1
Arniebomba Laing DDC-1RT (plus) / MCP350 / MCP355 genoeg? Waterkoeling 37
N Schroefdraad van XSPC Laing DDC L Stand Waterkoeling 4
bundymania Bundymania User Review] Alphacool Laing DDC-SilentBox - ENGLISH Version HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] Alphacool Laing DDC-SilentBox im Praxistest ! HighFlow Product Reviews 0
K XSPC Laing DDC Acrylic Top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Aequitis [GEVONDEN] Plastic top Laing D5 pomp Gevonden 1
Impulse Alphacool Laing DDC top res / EK white acetal 580 top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
H Laing D5 pomp doet niets meer Waterkoeling 8
M Laing/Swiftech MCP355 pomp levertijd HighFlow Computer Cooling Shop 3
dio laing mcp350 pomp maakt herrie Waterkoeling 3
thiesggb [INACTIVE] XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir TWO / Laing DDC-1 MCP350 12V Verkocht 3
Dark-NighT Probleem met Laing D5? Waterkoeling 8
N XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir: Hoogte met pomp? Waterkoeling 6
bundymania [Review] Roundup: Bay Reservoirs & Laing Tops ! HighFlow Product Reviews 0
K Laing D5 pomp overleden? Waterkoeling 56
fasster laing d5 mcp 655 geen verschil in standen! Waterkoeling 15
Vannos eheim vs Laing Waterkoeling 2
B Uitlezen Laing pomp Waterkoeling 12
M Laing DDC-1Plus zachter laten pompen Waterkoeling 13
S Laing D5 fixed speed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Mobomonster Laing D5 VS Koolance 405S Waterkoeling 27
bundymania REVIEW: Pump Comparison -> Eheim PCPS, 2x XSPC, Alphacool Pumpstation, Laing Plus HighFlow Product Reviews 1
bundymania REVIEW: Laing Reservoir Roundup HighFlow Product Reviews 0
bundymania REVIEW: Laing Top & 5,25" Bay Res. Comparison - 13 Models tested! HighFlow Product Reviews 0
Quadcore How its made (Producten zoals Laing pompen, CPU's etc.) Handleidingen en Installatie Tips 9
B Laing/Swiftech MCP355 geluid / geluidsproductie / geluidsniveau Waterkoeling 39
vincent New TRIPLE Laing/Swiftech DDC Top from XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Flipmode Hoogte DCC + XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir Waterkoeling 4
R Laing DDC-1Plus MCP355 12V Waterkoeling 9
I Laing DDC-1 MCP350 brom Waterkoeling 17
D Laing / swiftech DCC-1 MCP350 vs Laing / swiftech DCC-1plus MCP355 Waterkoeling 6
silberfish Laing DDC-1Plus MCP355 12V Waterkoeling 9
Bullus Laing DDC pomp maakt irritante geluid Waterkoeling 18

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan