Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
je hebt ook wel een hoop gigs geheugen (waarom je zoveel nodig hebt al sla je me dood)
maar dat draait ook op standaard snelheden (ik weet niet waar ze rated voor zijn??)
Draai Vantage , 3dm11 eens.
Check met gpu-z wat je load is op de kaart.
Check wat je 3d instellingen zijn van CCC evt op default settings draaien.
Wat voor merk voeding is het?
Draai Vantage , 3dm11 eens.
Check met gpu-z wat je load is op de kaart.
Check wat je 3d instellingen zijn van CCC evt op default settings draaien.
Wat voor merk voeding is het?
Dus je gamed op een resolutie lager dan 1280x1024 en dan nog zulk slechte FPS? :S
Dat je 60 frames haalt in GTA IV op 1980x1200 reso lijkt me niet meer dan normaal, is een abnormaal slechte port en ongelofelijk zwaar voor PC's.
Hoe zit het met je overclock? Kan je een paar fototjes schieten van je BIOS of iets dergelijks?
Ik heb een vaag vermoeden dat er iets fout steekt, wellicht met je geheugen :hmm
Aangezien al het andere al zo'n beetje behandeld is.
Ik meet mijn FPS met (net_graph 1) in source games
En in GTA4 was dit met Xfire (deze FPS ligt gelijk met die van net_graph)
En heb samen met een maat verschillende benchmarks gedaan waaruit blijft dat mijn GFX normaal werkt
Maar dan blijf ik het vreemd vinden dat ik in CSS minder dan 300 FPS haal omdat vroeger een Ati 4890 had die daar 270-310 haalde
FF korte reply de Source engine vooral die in TF2 hangt ENKEL van CPU af, wel 70% CPU en 30% GPU ik had een i7 950 standaard clock met 3 470's GTX en kreeg rond de 120-150 FPS
Nu men CPU 4.45 loopt heb ik 250 tot 300 FPS in TF2
Die source engine VREET cpu power.
Daarbovenop komt nog eens dat ik mensen ken die 300 fps draaien in TF2 met een E8600 @ stock
Is gewoon mijn ondervinding.
Ik zou trouwens zoals bullus heeft gezegd even op HWBOT.org die heaven DX11 extreme test downloaden en eens laten lopen en zien wat je score daar is aangezien die "niet" CPU afhankelijk is.
Hier is een topic waar je scores kan vergelijken van single en multi GPU's.