Lang leve Marktplaats!
Marktplaats figuur:
> Reactie op uw advertentie 'Asus Republic Of Gamers Rampage IV Extreme'
> heeft u de orginele doos ook nog
Ik :
Hoi
Er zit wel een orginele doos bij , maar dat is geen mooie rode doos omdat dit moederbord een sample is van Asus, deze doos is verder hetzelfde alleen dan in wit.
Gr: Arnold
MpFiguur:
beste arnold
sorry wil toch de rode doos is voor verjaardag van kleinzoon
bedankt voor je snelle mail terug
Ik:
Haha, oke..betaal je wel iets van 100 euro meer voor hetzelfde alleen omdat de doos rood is (verder is het bordje 100% zelfde).
Succes met de zoektocht
Gr: Arnold
Mpfiguur:
ik neem aan dat ik zelf mag weten wat ik koop
aan uw opmerking merk ik op dat u niet lekker in uw vel zit
ik denk dat u veel rookt en dat u best wat overgewicht heeft
en idd betaal liever €100 meer dan
gelukkig heb ik het niet bij u weg
zou wel stinken naar rook of mischien nog wel cafetaria lucht
succes met de verkoop plumper
Ik:
Wat is dit dan voor een rare reactie?
ik geef alleen aan dat het 100 euro scheelt of je een witte of rode doos koopt in dit geval omdat het verder precies hetzelfde is..aan jou de keus of je dan liever een rode of een witte doos neemt!
Is lag er wel om in een deuk in ieder geval ja daarom de lacherige mail
Maar als ik jou fatsoensnorm zo zie heb ik wel een beetje medelijden met je kleinzoon, die moet (bijna) iedere dag met je leven...je keek niet toevallig in de spiegel toen je dit mailtje schreef?
Ik vraag me af wie er nu niet lekker in zn vel zit want als je zo reageerd heb je denk ik problemen met bergijpend lezen en zou een kleine scholing je erg goed doen.
Ik had mijn bedenkingen al met marktplaats omdat het niveau daar erg laag ligt en jij bevestigd het nu nogmaals..maar 1 geluk ..jij voelt je er thuis
Heel veel succes met de rode doos, en blij dat ik de witte doos niet aan jou doe
Wat een mafkees ben je zeg.
Bekijk bijlage 8583