• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

FsNYdRC.gif
 
Het wordt weer eens tijd voor wat moppen in plaats van plaatjes en video's.

Ergens in de betere buurten van ‘t Gooi zegt een man tegen zijn vrouw: “Schat, de zaken gaan niet zo goed in verband met de recessie, als jij nou zelf leert koken, kunnen we de kok ontslaan.”
Waarop de vrouw zegt: “Wat een goed idee! En als jij nou leert neuken, dan kunnen we de chauffeur ook ontslaan!”

--

Er komt een Belg bij de Canadese grens. Hij zegt tegen de douanebeambte: “Ik wil graag emigreren.” De douanebeambte zegt: “Daar moet je wel werk voor hebben.” “Dat heb ik,” zegt de Belg, “ik ben houthakker.” “Zo,” zegt de douanier, “en waar ben jij dan houthakker geweest?” “In de Sahara,” zegt de Belg. “In de Sahara?” zegt de douanier, “maar daar staan toch helemaal geen bomen?” “Nee,” zegt de Belg, “nu niet meer!”

--

Waar stuurt een Belg zijn foto rolletje heen?
Naar een ontwikkelingsland.

--

Een hoogzwangere vrouw stapt uit de douche als ze haar drie jarige zoontje ziet staan. “Je wordt dik mam”, vertelt hij haar. “Ja dat weet ik, maar er groeit ook een kindje in mijn buik” Waarop het jongetje vraagt: “Maar wat groeit er dan in je kont?”

--

Een blinde man komt in een houtfabriek een job vragen.
“Dat kan niet, zeggen ze daar. Je moet namelijk wel het hout kunnen herkennen”.
De Blinde man zegt : “Dat is geen probleem, ik ruik welk hout ik in handen krijg”.
Ze besluiten om hem te testen en inderdaad de man is altijd juist!
Dan besluiten ze een grap uit te halen en de secretaresse wordt uitgekleed en voor de man gelegd met haar benen open.
De blinde man ruikt en zegt dan: “Ik kan de geur niet direct thuisbrengen, draai dat stuk eens om” .
Hij ruikt nog eens en zegt dan lachend:“Jullie willen een grapje uithalen hé? Dit is de WC deur van een vissersboot!”.

:082:
 
Terug
Bovenaan