• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

Laat ik nou zo'n tafel hebben :p
Dito hier, maar dan in het wit.

vertel ik oma ook hoor dat ze afentoe even de pc uit moet zetten en de achterkant met zon swiffer achtig iets moet schoonmaken en voor even de kap loshalen en stoffilter voor moet uitspoelen en laten opdrogen op t aanrecht ofc
Swiffer ding zou ik niet zo snel gebruiken in de buurt van een pc. Als er iets statisch geladen is, dan zijn het die dingen wel.
 
Whaha heb ook zo'n bureau. Ik heb gelukkig de stevige variant, die van m'n broertje was gewoon 100% van karton :p

Statische elektriciteit in de buurt van pc's is echt aanstellerij. Gewoon stofzuiger en een dikke kwast erdoorheen jassen, klaar :D
Heb nog nooit wat kapot gehad als gevolg van dat ik statisch geladen was. Pc in elkaar zetten met de kat op schoot? No problem.
 
74699_445707915476404_1867237011_n.jpg
 
Overvallers trekken maskers te vroeg af.

"Twee New Yorkse bankrovers hadden het allemaal zo goed gepland. Ze overvielen een bank in Brooklyn met maskers op en hadden een vluchtauto om de hoek staan. Hadden ze die maskers op straat nou ook maar opgehouden..."

m1nw481peep0_760.jpg


Bron: wtf.nl
 
Terug
Bovenaan