De 'anti iphone 5 advertentie' van Samsung zelf: haha
k.3nny Oldscool. 18 september 2012 #3.605 cheap plastic? is het frame van een galaxy geen polycarbonaat? en scherm glas?
TYPHOON Junior Member 18 september 2012 #3.606 wow tis dat je evenveel vingerafdrukken ziet op glas als op plastiek. Daarnaast heeft plastiek ook niet de fragiele eigenschappen zoals glas...
wow tis dat je evenveel vingerafdrukken ziet op glas als op plastiek. Daarnaast heeft plastiek ook niet de fragiele eigenschappen zoals glas...
E enthernal underwater 18 september 2012 #3.607 lekker de tekst zo klein houden dat je niet kan lezen wat er beter aan is? sounds like apple to me :eenhoorn:
lekker de tekst zo klein houden dat je niet kan lezen wat er beter aan is? sounds like apple to me :eenhoorn:
E enthernal underwater 18 september 2012 #3.609 Ik doel wel op die van harjo zijn afbeelding is te klein om te kunnen uitmaken wat die extra 'pluspunten' aan iphone zijn.
Ik doel wel op die van harjo zijn afbeelding is te klein om te kunnen uitmaken wat die extra 'pluspunten' aan iphone zijn.
k.3nny Oldscool. 18 september 2012 #3.610 Fuwa Fuwa zei: Klik om te vergroten... Harjo zei: Klik om te vergroten... Just pick one, and STFU!