• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

1949199_700b.jpg

Added after 31 minutes:

Jammer van het merk, maar must have natuurlijk:

1928497_700b.jpg
Idee is heel tof.
Idd, jammer van het merk, maar als één het maakt en het slaat aan, zullen veel volgen ;)

Die camera is wel een beetje overkill/nutteloos in mijn ogen.
Telefoon en tablet zeg ik, doen! Awesome.

Maar voor snelle kiekjes is een beetje telefoon tegenwoordig meer dan voldoende.. En hoe hij hier gedokt is ziet er niet uit.
Telefoon voorin schuiven en tablet erin klikken, lekker strak design, hoeft geen lelijk uitstekende camera bij. :')

Laatst bewerkt:

Stel je voor dat wij reclames en ook nog eens van deze duur op de Nederlandse televisie zouden hebben...
Na het zien van dit filmpje weet ik 2 dingen; Jappen sporen echt niet en.... Puddi Puddi!

En verkrachten ze hier een kip en krijgen ze een hartaanval of wat?

Idee is heel tof.
Idd, jammer van het merk, maar als één het maakt en het slaat aan, zullen veel volgen ;)

Die camera is wel een beetje overkill/nutteloos in mijn ogen.
Telefoon en tablet zeg ik, doen! Awesome.

Maar voor snelle kiekjes is een beetje telefoon tegenwoordig meer dan voldoende.. En hoe hij hier gedokt is ziet er niet uit.
Telefoon voorin schuiven en tablet erin klikken, lekker strak design, hoeft geen lelijk uitstekende camera bij. :')

Lol dacht dat de telefoon de touchpad was haha

400061_256206444447920_100001756991162_632364_2096053557_n.jpg

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst'' wil opzeggen.
Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na 01-01-2012 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678

Met Vriendelijke Groeten
uw ex abonnee Sjuul

Terug
Bovenaan