• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

Na een lange dag met veel spanning, moeten ook mijn ledjes wel eens lekker een dutje doen:

ledjes%20sleeping.jpg

Van links naar rechts: Henk, Klaas, Sammy, Junior, Pieter, Lili en Tessa.
Sammy slaapt graag op haar zij, maar als ik zie hoe dicht Klaas bij haar in de buurt ligt snap ik wel waarom.

Helaas is Henk wakker geworden van het maken van de foto :(.

henk%20is%20wakker.jpg

Hopelijk gaat Henk weer snel slapen voordat de rest wakker wordt.

Edit, even gekeken en Henk slaapt al weer:

gelukkig.jpg

De Goudvis

Eb en vloed is een zeer speciale vertoning van de kunst van de vissen. Eb staat voor Ebbus en Vloed staat voor vloedius. Dit zijn de twee grondleggers van de Kili-theorie. Zij leefden in de middeleeuwen op de maan, en waren dat wat we nu goudvissen noemen. Eigenlijk zijn goudvissen dus buitenaardse wezens, die bijzonder angstaanjagende krachten bezaten. Ze konden van de maan op de aarde springen. Hun nakomelingen uit deze tijd op de aarde, bezitten ze nog wel, maar door lange onderdrukking in kleine vissenkommetjes konden goudvisjes niet meer groeien. Ze konden hun krachten pas gebruiken als ze groter waren dan 14,205 cm, maar ze hadden op aarde geen kans om te groeien. Hun gaven konden dus ook niet ontwikkeld worden. De rare goud-oranje kleur van de vissen, is dan ook te verklaren met de wetenschap dat deze wezens buitenaards zijn.

:| lol :eusa_eh:
Kwam ik tegen ergens op internet.. vaagoh

lolpic3.png

lolpic6.png

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan