hey mensen,
ik ben dus al een tijdje aan het rondkijken voor een lab/hobbyvoeding
waarom?? nou ik test geregeld effe een fan of wat anders, en heb nu wel een oude voeding staan die "hotwired" is maar dat is toch niet echt ideaal...
ik ben zelf niet zo goed met elektronica (doe niet voor niets werktuigbouwkunde ipv elektrotechniek )
ik probeer wel geregeld wat mee te pikken (altijd handig), maar ik kan niet echt veel meer als wattage berekenen (benodigde weerstanden enz niet)
ofwel in het kort, ik kan wel wat elektronica maar heb er nog niet echt kaas van gegeten
ik kan echter wel redelijk solderen
wat ik dus zoek ik dus een labvoeding die zeker wel aan de volgende eisen voldoet:
0 tot minimaal 24 V (DC) regelbaar
en zeker wel ruime 30W (ofwel 1.5 A op max volts)
het liefst niet te duur (hopelijk rond de 50 euro)
wat raden jullie aan en af??
bepaalde merken?? beveiligingen nodig?? enz enz
ik ben dus al een tijdje aan het rondkijken voor een lab/hobbyvoeding
waarom?? nou ik test geregeld effe een fan of wat anders, en heb nu wel een oude voeding staan die "hotwired" is maar dat is toch niet echt ideaal...
ik ben zelf niet zo goed met elektronica (doe niet voor niets werktuigbouwkunde ipv elektrotechniek )
ik probeer wel geregeld wat mee te pikken (altijd handig), maar ik kan niet echt veel meer als wattage berekenen (benodigde weerstanden enz niet)
ofwel in het kort, ik kan wel wat elektronica maar heb er nog niet echt kaas van gegeten
ik kan echter wel redelijk solderen
wat ik dus zoek ik dus een labvoeding die zeker wel aan de volgende eisen voldoet:
0 tot minimaal 24 V (DC) regelbaar
en zeker wel ruime 30W (ofwel 1.5 A op max volts)
het liefst niet te duur (hopelijk rond de 50 euro)
wat raden jullie aan en af??
bepaalde merken?? beveiligingen nodig?? enz enz