• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

L3p L4n

Damn peter is echt weer een waar kunstwerk geworden. btw ik snij die bp dingen altijd met de dremel, ff aftapen waar die gesneden moet worden en door snijden maar gaat echt makkelijk super

Arwin
 
Thanks guys !
Nu hopen dat alles goed gaat :)


Damn peter is echt weer een waar kunstwerk geworden. btw ik snij die bp dingen altijd met de dremel, ff aftapen waar die gesneden moet worden en door snijden maar gaat echt makkelijk super

Arwin

Probleem was dat ik dit 's avonds moest doen. De kleine lag al op bed en de dremel ligt op zolder. ffies snel ... je kent het wel :)
 
Ziet er goed uit Peter :) De verlichting is prachtig in de case past allemaal perfect bij elkaar. Ga je er een UV vloeistof in doen voor de presentatie ? Of moeten de lichtjes alleen aan kunnen voor de show. :D
Alleen spijtig dat je het probleem met het waterblok niet op een andere manier hebt aan gepakt. Heel het blok tot in de puntjes afgewerkt en dan smeer je er lijm tussen. :(
 
Ziet er goed uit Peter :) De verlichting is prachtig in de case past allemaal perfect bij elkaar. Ga je er een UV vloeistof in doen voor de presentatie ? Of moeten de lichtjes alleen aan kunnen voor de show. :D
Alleen spijtig dat je het probleem met het waterblok niet op een andere manier hebt aan gepakt. Heel het blok tot in de puntjes afgewerkt en dan smeer je er lijm tussen. :(

ik denk dat het een tijdelijke oplossing is van dat loctite.
maar het duurt blijkbaar effe om het echt helemaal goed te krijgen
(of niet lep??)

Dank je Alain!
Ik zou EK blood red gaan gebruiken. Misschien dat ik het meng met wat uv active dye of overstap op iets anders.
Heb Asus duidelijk gewaarschuwd dat ik het systeem niet draaiende krijg binnen een paar dagen, vind het gewoon te riskant om zonder te leaktesten hem mee te geven. Dus dan alleen maar gewoon de lampjes en het scherm.
Om eerlijk te zijn heb ik er gewoon niet meer de moed voor om het blok weer aan te gaan passen.
De kosten zitten nu al boven de €350 , en de tijd ....
Ik zou dan meerdere M3 gaten bij moeten boren, tappen en verzinken in het koper en POM (En dan ook weer polijsten) en dan is het nog maar de vraag of hij waterdicht is. Dit is speciale vloeibare pakking dat voor motoren gebruikt wordt. Zit nu dus zeker dicht .. en je ziet het niet.
Dan maar zo :p
 
Je kan ze nog wijs maken dat er gewoon clear coolant in zit. :p
Maar ik snap volledig als soms iets te lang duurt en telkens voor een probleem zorgt kan het idd wel voor zorgen dat de moed weg zakt. Het is en blijft een hobby en het moet iets zijn dat je plezier brengt als je er met bezig bent. ^^
 
Eergister Milan van Asus Benelux aan de telefoon gehad en ... ze waren er heel blij mee!


Asus_Product_Launch_Event_2012_1.jpg


Asus_Product_Launch_Event_2012_2.jpg


Asus_Product_Launch_Event_2012_3.jpg


Asus_Product_Launch_Event_2012_4.jpg


Zo jammer dat ik er zelf niet kon zijn ivm werk.

Asus_Product_Launch_Event_2012_5.jpg


En een video op facebook van het event waar L4n 2-3 seconden te zien is :D
ASUS Product Launch Event 2012 | Facebook

Nu even wachten tot hij weer terug komt :)

Bedankt Asus, Milan, Rogier en Douwe voor alles!
 
Laatst bewerkt:
Vorige week L4n in perfecte staat terug mogen ontvangen van Asus :)
Gister en vandaag de hele dag getest of het blok volledig dicht is.......

Eindelijk! :)




Met puur alleen 2 pompen en 1 meter slang ertussen begon het na een aantal uren volop pompen toch wel heet te worden.




Dus toch maar even een test opstelling met radiator ertussen.




Na al die uren vette vingers en kleine krasjes toch nog maar weer even opgepoetst.





Ik wist niet welke foto's of ik moest wissen, dus hier heb je ze gewoon allemaal :)

































Dit 'kleine project-in-een-project' is een heel leerproces voor me geweest qua samenwerking, testen, meten en nog eens meten.

Ik wil de volgende mensen zeker bedanken voor hun medewerking aan het MARS II block.

Daniel aka Mr3D
Ivo aka Quepee
Rogier van Asus Benelux
Gregor van EKWB
En iedereen die ik voor de rest vergeten ben :)

Deze week nog een kleine aanpassing aan de ssd's en dan de hardware en loop van L4n testen, vervolgens de MarsII inbouwen om nog eens te testen :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [VERKOCHT] Origen ae S21T + Koolance fan/pump controller +RGB controller (L3p L4n) Verkocht 20
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 2
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 5
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 3
the_cyberspace Gefeliciteerd l3p! Felicitaties 5
Freddy Tweakers interviews FAT (Femke) en l3p (Peter) Cases en Modding 1
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter [l3p] Felicitaties 9
l3p L3p NUC Gallery & Build Logs 14
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter (l3p) Felicitaties 9
l3p L3p - SteigerWood Gallery & Build Logs 49
Sw333t Van harte gefeliciteerd l3p Felicitaties 17
Zwelgje Gefeliciteerd L3P Felicitaties 23
l3p L3p D3sk 2013 Gallery & Build Logs 42
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
DieHard L3p on 9GAG :D Algemene Discussies 3
l3p L3p - Parvum Systems S1.0 Gallery & Build Logs 117
l3p L3p AlCu Gallery & Build Logs 66
sir serial L3P Gefeliciteerd! Felicitaties 25
boefmans Feli l3p Felicitaties 0
W Gefeliciteerd L3p Felicitaties 33
F Eerste WC opstelling en heb hulp nodig !!! Doorverwezen door l3p Advies Waterkoeling Setup 4
l3p L3p gaat naar Asus Headquarters in Taiwan ! Algemene Discussies 159
l3p l3p's Nieuwe Site rdy ! Algemene Discussies 14
Quadcore Gefeliciteerd L3P en vrouw Felicitaties 27
Quadcore Van harte l3p Felicitaties 28
l3p L3p's D3sk Gallery & Build Logs 1365

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan