Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
die oringen kun je makkelijk op maat maken, moet je eens op de website kijken van oringen.eu, neoprene en siliconen sponskoorden zijn het makkelijkst op maat te maken, de hard rubberen zijn wat aan de moeilijke kant heb ik gemerkt en die gebruik ik dus ook niet meer sponskoorden werken btw net zo goed als de harde varianten maar ze zijn fijner in gebruik.
heb hier ook nog wel wat liggen maar alleen van 2mm en 1,5 mm doorsnee, weet niet hoe breed en diep jou groeven zijn maar ik kan het wel opsturen als het zou passen, groef mag dan max 2mm breed en 1,5 diep max zijn wil het passen, kleiner is geen probleem
Skiryl is dus de persoon die ik zoek EKWB zou een rubber opsturen maar is dat vergeten in hun drukte ivm verhuizing naar ander pand.
Was toen zelf gaan zoeken maar kwam verschillende soorten tegen en moest perse per 10m bestellen. (€45)
Wat ik tegen kwam was NBR, EPDM, CR en 'mosrubbersnoer'.
Geen idee wat ik precies moet hebben
However, nu ik dit lees ... je zou me er geweldig mee helpen skiryl!
Mijn groef is precies 2mm breed en 1.3mm diep
Ik kwam vandaag thuis na een dagje naar mijn ouders geweest te zijn.
Weet nu zeker dat hij een nikkel laagje krijgt.
Nooit je vingerafdrukken ergens achterlaten
Wat je hierboven ziet is al een oxidatie door het zuur dat van mijn vingers afkomt.
Dat gebeurt 'niet' als het vernikkeld/verchroomd is.
Bijna hetzelfde als het chroom wat je op auto's/motoren ziet.
Zal dus wel vinger afdrukken achterlaten maar niet gelijk oxideren