Dark-NighT New member 16 januari 2013 #61 UnexpectedBE zei: doen we het toch gewoon met een tablet? Klik om te vergroten... Ja uhhh die heb ik niet
UnexpectedBE zei: doen we het toch gewoon met een tablet? Klik om te vergroten... Ja uhhh die heb ik niet
volcom Member 16 januari 2013 #62 l3p zei: Dank je volcom! De neutron is een heerlijk ssdtje, maar zoveel verschil merk je tegenwoordig niet meer tussen de nieuwere ssd's Klik om te vergroten... Ja het verschil in real life is idd niet zo groot meer Maar ik vroeg het me gewoon af omdat het een volledig nieuwe controller van LAMD was en is dat toevallig een winchester dat daar ligt?
l3p zei: Dank je volcom! De neutron is een heerlijk ssdtje, maar zoveel verschil merk je tegenwoordig niet meer tussen de nieuwere ssd's Klik om te vergroten... Ja het verschil in real life is idd niet zo groot meer Maar ik vroeg het me gewoon af omdat het een volledig nieuwe controller van LAMD was en is dat toevallig een winchester dat daar ligt?
l3p Moderator Forumleiding 16 januari 2013 #63 Je kijkt niet goed Heb al jaren naar volle tevredenheid een Harmony 1000, daar kan je alles mee bedienen en nog vrouw vriendelijk ook Hier een filmpje van een paar jaar terug:
Je kijkt niet goed Heb al jaren naar volle tevredenheid een Harmony 1000, daar kan je alles mee bedienen en nog vrouw vriendelijk ook Hier een filmpje van een paar jaar terug:
G GerGio New member 19 januari 2013 #67 Bedankt peter Als fervent casemod volger op tweakers kon ik hier natuurlijk niet weg blijven.