Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kwitantie nummer, klinkt als het nummer van het bonnetje.
Dus het factuurnummer lijkt mij, maar heeft Navman niet een eigen nummer? Lijkt
me sterk dat je een nummer moet opgeven van een bepaald bedrijf, terwijl een ander
bedrijf een compleet ander systeem kan hanteren of zullen ze met dat nummer de Retailer
kunnen checken?
Als iemand het zeker weet of wilt bevestigen laat het me dan ook even weten.
Alvast vriendelijk bedankt. Ik heb trouwens ook het serial nummer moeten invoeren maar die staat op het apparaat. Dat is het enige nummer van navman zelf die ze vragen.
Ordernummer - Intern (nummer 1,2,3 enz) en voor klant
Pakbonnummer - Intern
Factuur nummer - Nummer wat men opslaat in het systeem
Factuur datum - Onbelangrijk
Betalings ID - Ook alleen voor het bedrijf
Ja het is gelukt. Wat een kut site van navman zeg. Velden die niet kloppen blijven gewoon rood. Moest ik ook nog eens de datum van aankoop vermelden dat is dus 29-10-2007. Maar nee hoor blijft rood, terwijl iedereen voor 30-01-90 die een navman gekocht heeft recht op een update heeft. Nou heb ik maar voor de gein een andere datum op gegeven en toen werkte de registratie ineens wel.:067::099:ray
Dit is ook wel lekker omslachtig:
Wie komt voor dit aanbod in aanmerking?
Personen die tussen 1 oktober 2008 en 31 januari 2009 een Mio Moov-apparaat of apparaat uit de Navman S-serie (alleen Groot-Brittannië en Ierland) hebben gekocht, komen in aanmerking voor een gratis kaartupgrade.
Dus de gene die het apparaat later hebben gekocht krijgen het dus gratis. Deigene die hem eerder hebben gekocht piesen naast de pot. Voor mij dus echt de laaste keer navman, stelletje uitzuigers....