• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kratradio

Hey ik zie dat jij dezelfde volt meter als mij hebt ... hoe heb jij de jouwe vastgemaakt van bij mijn voltmeter zitten 2 klipjes maar de ruimte omdaar een plaatje metaal tussen te doen is denk ik minder als 1mm

Thnx Fall3n
 
vandaag mijn spullen binnen gekregen,
alleen mijn voltmeter geeft geen stroom aan.
er gaat een heel mooi blauw lampje branden maar dat is het dan ook.
digitital panel meter pm435.
dat is de naam van het voltmetertje,
ik heb gewoon alle stekkertjes erin gedaan en plus op plus en min op min.
hier is togh niks fouts aan?
 
Waar heb je hem gekocht?

Want ik heb dezelfde en die behoort gewoon te werken? Denk dat je maar eens van je garantie gebruik moet maken. Geen losse contactjes? En rood of het draadje waar je een randje voelt op de plus gedaan?
 
ik weet zo niet meer welke site's maar dat waren ook forums,
jah ik gebruik op dit moment ook een multimeter om het te meten maar het leek mij makkelijker om met een zown andere te meten met schakelaartje ensow,
 
ik heb een nieuw voltmetertje gekocht, alleen die doet het ook niet. dus ik ben bang dat ik zelf iets verkeerds doe.
ik had een foto gemaakt alleen die krijg ik hier niet op:s
er staat :
DC9V
-
+

COM
LN

wat moet ik daarop aansluiten?
kan iemand helpen?
 
je sluit hem paralel aan zo dicht mogelijk bij je accu ... met op de + de positief van je accu en op de min de negatief van je accu .... (rest weet ik niet) en indien gewenst kan je een schakelaartje solderen op de pluslijn van de voltmeter zodat jij kan bepalen waarneer ie aanstaat enzovooorts
 
ik heb een nieuw voltmetertje gekocht, alleen die doet het ook niet. dus ik ben bang dat ik zelf iets verkeerds doe.
ik had een foto gemaakt alleen die krijg ik hier niet op:s
er staat :
DC9V
-
+

COM
LN

wat moet ik daarop aansluiten?
kan iemand helpen?

DC9V = Voeding, mara die moet 9v zijn dus je moet nog 9v maken
- = GND van je meetlijn
+ = pos van je meetlijn
Com = wrss GND van je voeding maar dat weet ik niet zeker.

Liever heb ik dr een paar foto's bij. Dan kan ik dingen met duidelijkheid zeggen.
 
9 volt?
op internet staat dat hij tot 12 volt kan, staat dat dan verkeerd of moet ik er dingen tussen zetten.
ik weet niet hoe ik hier foto;s bij moet zetten, ik had het al geprobeerd maar dat was een vierkantje met een rood kruisje, dus dat helpt ook niet echt,
miss dat ik je een foto kan mailen ofzo?
 
291nlnq.jpg


thnx!!
het is niet een echt duidelijke foto maar het kan er mee door,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan