Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ff een vraagje... waar heb jij je voltmeter , je accu's en je versterker vandaan en heb je misschien iets van een aansluitschema ? ik wil namelijk zelf ook zoiets maken voor op de boot !
in principe wel lijkt me (tenzij er een mediacenter in komt )
Dr zijn genoeg bierkrat pc's gebouwd hoor
het zou wel mogelijk zijn... als je een hele hele hele grote accu hebt... en een zuinig systeem zonder gtx480 gfx kaarten
Ja zou mogelijk zijn maar ik kan gratis aan speakers + radio + accu lader komen ( Hartstikke handig zo'n vader die veel dingen bewaard) en voor de prijs van die accu kan ik geen atom systeem kopen... maar misschien als er nog eens elke maand een looncheck op mijn deurmat ligt
uiteraard ... hoop wel dat een 12v 7 ampere accu genoeg is ....
medelijde met de mensen uit jouw wijk als jij aan luilak doet
Hoe de aansluitingen zitten is erg afhankelijk van welke onderdelen je gebruik maakt.
Hoe meer ampère je hebt, hoe langer je speelduur is, voor de meeste versterkers heb je 12V nodig. Hoe dat precies moet aansluiten weet ik niet want ik heb daar geen ervaring mee :dunno maar zoek op parallele koppeling op geschakelde
P.S. Hier is een hele hoop info te vinden over kratradio's, op tweakers.net zijn ze wat kratradio's betreft nèt wat actiever