Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn koptelefoon is kapot gegaan (hond heeft op de kabel gekauwd.. Sennheiser HD270) Dus nu is mijn vraag wat een goede koptelefoon is, aangezien ik een nieuwe moet kopen. Budget rond de 100/150,- Het hoeft geen headset te zijn
Sennheiser HD595 maar eigenlijk heeft deze wel aparte versterking nodig. Ik zit nu ook nog direct op de geluidskaart maar merk dat het geheel een stuk strakker klinkt met een losse Headphone amp.
Kan je de Audio Technica ATH-A500 wel aanraden prima ding heb zelf de Audio Technica ATH-A900 echt een super geluid op alle vlakken en je hebt geen speciale koptelefoon versterker nodig als het moet kan je hem nog aansturen met je mp3 speler.
Precies, de headset is echt heel fijn. Ik heb em oom met reizen altijd mee, in het vliegtuig bijvoorbeeld heerlijk muziek van je mp3 erop luisteren:033:
Precies, de headset is echt heel fijn. Ik heb em oom met reizen altijd mee, in het vliegtuig bijvoorbeeld heerlijk muziek van je mp3 erop luisteren:033:
Okee.. ik zat er al aan te denken om deze te kopen
Maar ik heb vandaag een flitser voor m'm camera gekocht en heb dus geen geld meer. M'n moeder heeft een kabeltje besteld voor m'n sennheiser koptelefoon. Dus daar doe ik nog wel een tijdje mee, Geweldig ding!
Nee zover was ik ook al.. Alleen de linker schelp doet het en nee het is niet de computer want in elk apparaat doet de linker schelp 't niet. Suggesties voor een nieuwe koptelefoon?
Nee zover was ik ook al.. Alleen de linker schelp doet het en nee het is niet de computer want in elk apparaat doet de linker schelp 't niet. Suggesties voor een nieuwe koptelefoon?