Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Das gek dat het bij mij dan niet wil lukken. Ik bedoelde eigenlijk de diameter van de bocht die je kan maken met je buigijzer. De kop waar mijn buis in moet is 6cm in diameter dus maak ik bochten met een straal van 3cm misschien dat dit te krap is waardoor ze knikken ?
Ik zou vanavond na m'n werk ff kunnen kijken welke maat ik heb.
Ik denk wel dat als de straal kleiner is, het moeilijker zal zijn en kans de op knikken zal toenemen. Maar het zou toch moeten kunnen lijkt me.
Bedankt om het na te kijken . Het is me gisteren ook gelukt om 2 mooie bochten te maken met het koper uit de Brico. Door de buis met zout te vullen en het buigijzer op de grond te plaatsen in plaats van het buigijzer op mijn been te houden.
Misschien dat ik na de examens een buildlog start.
Voor de geïnteresseerde hier zijn een paar foto's terug te vinden die ik tijdens het bouwen heb genomen: https://www.dropbox.com/sh/zq48x51fvbgvsel/s07e3m9aZ7
Ik moet er wel bij zeggen dat de kwaliteit niet geweldig is, omdat ze allemaal met de gsm zijn gemaakt en het ook niet echt de bedoeling is/was deze te posten...
Misschien dat ik dit ook eens probeer in mijn desk build, enig idee of je zo iets eigenlijk kan met Plexi buizen? Heb al eens gelezen datje ze kan vullen met bloem en dan verwarmd om ze zo te kunnen plooien zonder knikken maar vind nergens een goede tutorial of buildlog ermee.
Ah bedankt, het lijkt niet zo heel moeilijk.. Welke diameter hebben jullie gebruikt? Want ik zie dat dave een grotere diameter heeft gebruikt dan Kenny.