Freddy Administrator Forumleiding 30 april 2012 #1 Fijne koninginnedag allemaal Wat doen jullie vandaag?
E edje Junior Member 30 april 2012 #2 niet veel bijzonders ik ben niet van de afdeling: zuipen en feesten
E enthernal underwater 30 april 2012 #3 geen koninginnedag hier in belgie, maar ik heb de brug met 1 mei (feestdag hier) als voor wat ik doe, IPCOP opzetten voor de avond school en alles documenteren
geen koninginnedag hier in belgie, maar ik heb de brug met 1 mei (feestdag hier) als voor wat ik doe, IPCOP opzetten voor de avond school en alles documenteren
Cygnitr0n New member 30 april 2012 #5 Indd wachten tot jij gaat werken. Ik ben aan het werk, dus deze dag is voor mij een normale werkdag.
V vincent Gouden member 30 april 2012 #6 ik ben niet zo van het koningshuis, ik doe vandaag lekker niks.
the_cyberspace uber-prutser 30 april 2012 #7 Ik doe ook weinig aan koninginnedag, wel ff de stad in geweest omdat ik iets nodig had.. Beetje aan rommelen in huis en tuin.. Heb net de tegels in de voortuin maar weer een keer schoongemaakt met de hogedrukreiniger En vanavond ff bbq-en samen met vriendin en de kleine uk in haar buik
Ik doe ook weinig aan koninginnedag, wel ff de stad in geweest omdat ik iets nodig had.. Beetje aan rommelen in huis en tuin.. Heb net de tegels in de voortuin maar weer een keer schoongemaakt met de hogedrukreiniger En vanavond ff bbq-en samen met vriendin en de kleine uk in haar buik
NielsKorell Member 30 april 2012 #11 Wachten tot het dinsdag is en meteen naar tandarts, naar 3 dagen hevige pijn aan kies te hebben.
XenoMorpH Well-known member 30 april 2012 #12 Beetje in de tuin aan't werk geweest en genieten van het zonnetje. Niet veel bijzonders dus.
M marksw Member 30 april 2012 #13 ik doe er nikts mee thuis beetje lamballen met paar vrienden en een lekkere joint erbij