Goedenavond iedereen!
Mijn naam is Kogel oftewel Jochem. Ik ben 18 jaar oud en woon in Den Haag.
Nu dan mijn pc'tje...
Processor: Intel Core 2 Quad Q8200 @2.33 GHz
Moederbord: Asus Pk5-e Wifi
Videokaart: Nvidea Geforce 8800 GT
Voeding: Tagan (700 watt)
HDD: 150Gb raptor als C: en Western Digital 500GB D:
Monitor: Samsung SyncMaster 2233
RAM: 4x OCZ DDR2 1GB
Zo dan heb ik gelijk een vraag aan jullie.
Ik ben van plan om over een tijdje een nieuwe pc samen te stellen. Maar eerst wil ik een nieuwe videokaart kopen.
Ik heb al even gekeken op Alternate en even gekeken bij de Nvidea kaarten.
Mijn keuze viel op deze kaarten(budget van 150 tot 200):
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - EVGA GeForce GTX 460 SSC+ w/ Backplate
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - EVGA GeForce GTX460 1024MB EE
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - EVGA GF-GTX460-1'024-EE-FTW
Nu was mijn vraag welke kaarten of eventueel andere kunnen jullie mij aanraden(is het beste)? De videokaart moet zeker 2 jaar meegaan!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Jochem
Mijn naam is Kogel oftewel Jochem. Ik ben 18 jaar oud en woon in Den Haag.
Nu dan mijn pc'tje...
Processor: Intel Core 2 Quad Q8200 @2.33 GHz
Moederbord: Asus Pk5-e Wifi
Videokaart: Nvidea Geforce 8800 GT
Voeding: Tagan (700 watt)
HDD: 150Gb raptor als C: en Western Digital 500GB D:
Monitor: Samsung SyncMaster 2233
RAM: 4x OCZ DDR2 1GB
Zo dan heb ik gelijk een vraag aan jullie.
Ik ben van plan om over een tijdje een nieuwe pc samen te stellen. Maar eerst wil ik een nieuwe videokaart kopen.
Ik heb al even gekeken op Alternate en even gekeken bij de Nvidea kaarten.
Mijn keuze viel op deze kaarten(budget van 150 tot 200):
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - EVGA GeForce GTX 460 SSC+ w/ Backplate
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - EVGA GeForce GTX460 1024MB EE
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - EVGA GF-GTX460-1'024-EE-FTW
Nu was mijn vraag welke kaarten of eventueel andere kunnen jullie mij aanraden(is het beste)? De videokaart moet zeker 2 jaar meegaan!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Jochem