• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

koelpasta

D-foX

New member
Voor een tijd terug was ik druk op zoek naar een ek-blok.
Voor mn vga-kaart. Op deze site vond ik een koelpasta die net in
de ontwikkeling was en op het punt stond uittekomen.
Helaas ben ik niet zo slim geweest deze even opteslaan.
Het ging om een koelpasta met een Sneeuwvlokje erop
nu weet ik niet of deze van Freezing was of niet.
De koelpasta kon tot 0 graden koelen.
Wie kan me helpen vinden of weet een goede koelpasta
die ook rond deze graden kan koelen prijs maakt niet uit
 
Ik zou het niet weten, sorry. Ik gebruik zelf mx-2 van arctic en ben hier wel over te spreken. :)
Veel mensen schijnen mx-2 of mx-4 te gebruiken, die namen heb ik vaak op tweakers voorbij horen komen. :)
 
Laatst bewerkt:
misschien Coollaboratory Liquid Ultra iets voor je? Dit schijnt de allerbeste koel"pasta" te zijn tot nu toe. Dit is vloeibaar metaal en je moet dus opletten of de GPU/CPU IHS niet van aluminium is, maar van koper, aangezien de liquid ultra aluminium corrodeert.
 
misschien Coollaboratory Liquid Ultra iets voor je? Dit schijnt de allerbeste koel"pasta" te zijn tot nu toe. Dit is vloeibaar metaal en je moet dus opletten of de GPU/CPU IHS niet van aluminium is, maar van koper, aangezien de liquid ultra aluminium corrodeert.
plus hij geleid dat is wel een min punt als je het op gpu gebruikt die zijn daar meer gevoelig voor.
Dit was de oorzaak dat het niet werkte op me HD5970.Dan zou ik eerder voor de mx-4 gaan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan