• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Koelingsprobleem Lian-Li PC-B25FB

Ow, ja ik had anders voorheen een Corsair H50 erop waarbij de temps meestal rond de 35 graden bleven. Ik zelf denk dat het eerder met een slechte airflow te maken heeft in die Lian-Li, want net bovenaan zit eigenlijk niks waardoor ie lucht kan aanzuigen. Daarbij is het trouwens hier in mijn kamer een broedkast en is de kamertemperatuur bijna 30tig graden.
 
bij mij is het ook warm, maar zijn de idle temps op de cores 16 graden meer als de kamer temps
jij hebt er toch wel een dikke koeler op en jij hebt 25 graden meer dan kamer?
ik mag dan wel wc hebben maar....

je hebt ook zat intake en outtake....
 
Moet er wel bij zeggen dat dit een momentopname was en ik die sensordetectie om de seconde heb staan in Everst. Ik zag ook bij de usage van de threads staan op dat moment dat een aantal threads op 30% stonden, maar hij zakt wel gewoon terug tot rond de 41 tot 45 graden zonder usage.

Maar dit probleem heb ik trouwens pas sinds die Lian-Li kast want voorheen in mijn Antec P193 waren de temps toch wel een stuk lager en dan ook gewoon met luchtkoeling. Vooral die Northbridge beanstigd mij nu met die warmte want inmiddels zit die al op 48 graden, maar nu heb ik wel wat dingen open staan op de achtergrond.
 
kijk dan kloppen je cpu temps al een heel stuk beter :)

ik weet niet of je een temp sensor hebt?? dat je die op je NB heatsink doet en kijkt of er niet teveel temp verschil (altijd wel een beetje) zit tussen heatsink en sensor, is dit wel zo dan zou een remount van dat blokje kunnen werken :)

wil namelijk zelf ook nogsteeds een keertje de heatsink op mijn REX2 remounten :) (klopt ook niet helemaal maar nog binnen de perken)
 
Vraagje, heb je al eens geprobeerd 1 van die 140mm fans om te draaien? Ik weet dat het vreemd klinkt omdat je dan juist tegen convectie in blaast, maar op het moment heb je 2 120mm fans die naar binnen blazen, en 1 120 + 2 140 mm fans die naar buiten blazen. Misschien helpt het om wat overdruk te creëren in plaats van onderdruk. Ik zeg trouwens niet dat dit zal helpen, het is gewoon een klein ideetje dat in me op kwam, maar het omdraaien van een fan lijkt me iets wat redelijk snel gebeurt is. Kijk wat je temps zijn, en laat ons weten of je verschil ziet.
 
kijk dan kloppen je cpu temps al een heel stuk beter :)

ik weet niet of je een temp sensor hebt?? dat je die op je NB heatsink doet en kijkt of er niet teveel temp verschil (altijd wel een beetje) zit tussen heatsink en sensor, is dit wel zo dan zou een remount van dat blokje kunnen werken :)

wil namelijk zelf ook nogsteeds een keertje de heatsink op mijn REX2 remounten :) (klopt ook niet helemaal maar nog binnen de perken)

Ik heb zelfs 4 tempsensoren bij de fancontroller maar ik had die nog even weggelaten vanwege de bekabeling ervan, en vond het een beetje slordig uitzien in de kast. Maar ik ga wel eens doen wat jij me aanraad en toch eens 1 van die sensoren in dat koellichaam duwen en vergelijken met de temps van Everest.

Wat het remounten van de heatsink betreft heb ik al het volgende gedaan namelijk op het moment dat ie op 45 graden zit er eens aan gevoeld, en ik duidelijk kan voelen dat ie 45 graden warm is. Die heatsink zit trouwens doorgelust met een heatpipe naar de koelvin van de mosfets en dat word allemaal even warm.

Vraagje, heb je al eens geprobeerd 1 van die 140mm fans om te draaien? Ik weet dat het vreemd klinkt omdat je dan juist tegen convectie in blaast, maar op het moment heb je 2 120mm fans die naar binnen blazen, en 1 120 + 2 140 mm fans die naar buiten blazen. Misschien helpt het om wat overdruk te creëren in plaats van onderdruk. Ik zeg trouwens niet dat dit zal helpen, het is gewoon een klein ideetje dat in me op kwam, maar het omdraaien van een fan lijkt me iets wat redelijk snel gebeurt is. Kijk wat je temps zijn, en laat ons weten of je verschil ziet.

Om eerlijk te zijn heb ik ook al met dat idee zitten spelen maar wat ik mij dan af vraag is of de hele airflow dan niet tezeer in het gedrang komt, en ik aan het twijfelen was van welke van de 2 14 cm om te draaien. Die achterste is wat voor te zeggen omdat ie dan direct langs de cpukoeler blaast en ook richting mosfets en northbrigde. Nadeel hiervan kan zijn dat dan de airflow naar de achterste 12 cm fan helemaal verstoord raakt, of dat die lucht wat naar binnen komt meteen door die 12 cm weer naar buiten gaat. Die voorste is ook weer wat voor te zeggen omdat ie dan direct frisse lucht richting fan van de cpukoeler blaast maar ik mij afvraag of ie dan ook bij de northbridge komt is dan weer de vraag. Het meest ideale zou toch blijven dat er bovenin waar de dvddrive zit een fan zou zitten die direct van voor naar achteren lucht blaast. Als je bv bij de Lian-Li X1000 kijkt dan zitten er 2 intakefans die zovel boven als onder lucht langs het moederboard blazen en dat is eigenlijk de ideale situatie.

Ook heb ik al eraan zitten te denken om misschien een piepklein koelertje op de northbrigde te zetten maar dan zou het al iets moeten zijn van net 2 cm schat ik, of 3 cm zou ook nog kunnen maar ik weet de maten even niet uit mijn hoofd van dat koellichaam. Nadeel hiervan ben ik weer bang dat zo'n klein ding een boel geluid gaat maken en dan vooral in het hoge bereik en dat is net iets wat ik niet wil hebben. Maar ik vind het zeker de moeite waard van het proberen om 1 van die 14 cm fans om te draaien en zoals je al schrijft een overdruk te creeeren. Het is inderdaad zo van baat het niet dan schaad het niet en qua werk is het inderdaad geen werkrovende klus.

Uiteraard thxx voor jullie reacties !
 
Vanmiddag heb ik even geprobeerd met de topfans om te draaien en als eerste de voorste 14 cm omgedraaid, echter ging wel de temperatuur van de cpu 3 graden omlaag maar de temperatuur van het moederboard weer dik 3 graden omhoog. De achterste 14 cm fan heb ik geeneens meer geprobeerd omdat ik voel dat daar juist warme lucht door omhoog geblazen word en dan al zeker geen zin heeft hem om te keren. Ik vermoed dus dat de warmte die dan al opgestegen is dan geforceerd weer teruggeblazen word in de kast, en die achterste fan niet sterk genoeg is dit weer eruit te trekken.

Enigste conclusie wat ik toch dan alleen maar kan trekken is dat deels die harddiskcage de airflow nadelig belemmert, en dat eveneens de warmte van de harddisks meteen al de kast in geblazen word. Niet te vergeten dat die harddisk wat er nu nog in zit toch een kleine 33 a 34 graden word en meteen dus de inkomende lucht al dik 4 graden hoger is dan dat ie vanuit de kamer binnen zuigt. Ik denk wanneer er op de plaats van de dvdrom een fan gemonteerd was dat dan die airflow wel prima was. Alleen jammer dat dit niet te realiseren is omdat ik dan zowel de fancontroller als de dvdromdrive niet meer kan inbouwen want er zitten maar 3 5,1/4 inch slots in.
 
probeer eens je aller bovenste pci slot covver eruit te halen ;)
hij mag dan al wel "geventileerd" zijn maar zo te zien niet zo geweldige openingen...

Had ik al geprobeerd en ook die eronder zaten eens eruit gelaten maar dat maakte geen verschil uit. Grooste probleem zit hem vooral erin dat ie te weinig lucht van buitenuit krijgt, ondanks dat er 2 intakefans zitten maar die zitten net te laag eigenlijk.

Wat ik wel merk is als ik de koeler van de videokaart op volle toeren laat draaien dat het moederboard met ongeveer 1 graden omlaag gaat, dit doordat de videokaart nu ook wel al op 47 graden stond idle. Nu kan ik wel die videokaart op pci-e slot 2 zetten maar dan moet ik mijn Soundblaster X-Fi naar onder verplaatsen op het 2de pci slot. Echter dan begint die vreemd te doen en loopt de X-Fi chip weer te warm waardoor die soms zelfs helemaal ermee stopt.

wanneer gemeten? deze dagen met de warmte.

neem wat fans met hogere rpm/luchtdruk icm een fancontroler, met deze warme dagen heb je niks aan low rpm fans.

(of sla ik de plank helemaal mis)

Nou de plank misslaan wil ik niet zeggen maar ik heb er Noctuafans in zitten die wel dan op een lager toerental draaien, maar een hoge luchtverplaatsing hebben van 100,6 m³/h hebben door de vorm van de fanbladen.

Die meting is trouwens idd nu met deze dagen gedaan maar ik vind dat zelf net een goed moment omdat je dan pas kan zien hoe een kast werkelijk koelt, en je bv in een ruimte met airco eigenlijk niet echt de koelprestaties kan meten.
 
Inmiddels even een tussenoplossing bedacht want ik had namelijk nog een Antec Ninehundred Two staan, en dacht ik gisteren van toch eens kijken wat de temperaturen in zo'n kastje worden. En ook wel belangrijk wat het lawaai van de standaard tricoolfans van Antec is en dus gisterenavond weer eens alles omgebouwd van de Lian Li naar de Antec.

Het viel mij toen al meteen op dat het moederboard op 45 graden bleef staan en de cpu-cores rond de 44 graden, in tegenstelling tot bijna 48 graden van het moederboard en ook rond de 48 graden van de cores in de Lian Li. Bij die Antec kon ik dus nog een zijfan plaatsen echter geen 12 cm omdat de cpukoeler dan er tegenaan kwam. Nu heb ik er een 8 cm fannetje gezet en wonderwel is de temp van het moederboard naar 43 graden gezakt en de cpucores blijven rond de 44 graden hangen wanneer ik de normale dingen op de pc doe.

Naar mijn mening kan ik dus alweer niet anders concluderen dat de airflow in die Lian Li niet optimaal is, althans niet voor de hardware die ik heb en dit blijkbaar in die Antec wel kan. Evenzogoed is die Antec Ninehundred Two niet echt mijn soort kast maar weet ik nu wel in elk geval dat het de airflow is, overigens datzelfde probleem schijnt ook bij de Corsair Obsidian 800D zo te zijn.
 
Roel na alles te lezen wat hier is getypt kom ik op 1 ding neer hetzelfde wat ik ook aan de hand had met men 920 D0.
Dat is nl dat je in je bios de instelling van je voltage anders kan zetten ipv standaard ofzo op auto enz... mijn mobo geeft gewoon te veel voltage om stock te draaien.
Meer voltage meer hitte heeft niets met je case te maken denk ik.
Ik heb hem hier in een Lian Li A71 staan, ok deze is iets groter maar draait met een CM V10 op 4,2 Ghz op 80° Stressed.
Ik denk echt dat het aan je CPU voltage ligt... omdat deze idle temps zo hoog zijn .....

En idle temps zeggen idd niets ... ze zeggen enkel iets als je er stressed temps ook bij zet.
Maar ik zie in je antec niet veel betere temps ?
En een 920 mag zonder probleem 90° halen stressed max is 100° dus ... :)


Alvast veel geluk :)
 
Roel na alles te lezen wat hier is getypt kom ik op 1 ding neer hetzelfde wat ik ook aan de hand had met men 920 D0.
Dat is nl dat je in je bios de instelling van je voltage anders kan zetten ipv standaard ofzo op auto enz... mijn mobo geeft gewoon te veel voltage om stock te draaien.
Meer voltage meer hitte heeft niets met je case te maken denk ik.
Ik heb hem hier in een Lian Li A71 staan, ok deze is iets groter maar draait met een CM V10 op 4,2 Ghz op 80° Stressed.
Ik denk echt dat het aan je CPU voltage ligt... omdat deze idle temps zo hoog zijn .....

En idle temps zeggen idd niets ... ze zeggen enkel iets als je er stressed temps ook bij zet.
Maar ik zie in je antec niet veel betere temps ?
En een 920 mag zonder probleem 90° halen stressed max is 100° dus ... :)


Alvast veel geluk :)

Ik heb eens even gekeken hoe jou kast in elkaar zit maar bij jou zag ik dat er naast de harddiskcage nog eens 2 extra fans zitten, waardoor de airflow veel gunstiger uitpakt voor zover ik kan zien.

Wat de instellingen in het bios betreft staat alles deels op auto maar deels maak ik gebruik van XMP in verband met het 1600 Mhz Corsair geheugen wat erin zit.

In die zin ben ik het wel met je eens dat er toch een lichte overclock is en daarvoor de temperatuur van het mb iets hoger als gewoonlijk ligt. Maar waar ik vooral naar kijk is het verschil met bv de vorige Antec wat ik had en dan is het niet alleen het moederboard wat omhoog is gegaan.

Mijn videokaart bleef idle altijd netjes op rond de 39 graden steken en die schoot ook opeens omhoog tot richting 47 graden, net zoals alle andere temps die opeens omhoog schoten idle dan. Daarmee heb ik dus die vergelijking getrokken en ook nog eens met kwalitatief goede fans met een flinke airflow.

Een stuk lagere temps haalde ik bij die Antec P193 wanneer ik de fans op net 1000 rpm had staan, en zoals nu dan bij die Antec 902 staan de fans ook maar net op de middelste stand. Koeling is een stuk beter dan bij die Lian Li maar je ziet het ook wel aan de hele opbouw binnenin dat dit ook niet anders kan.

De voorkant bv zit normaal potdicht en alleen aan de zijkant 2 roostertjes waar ie lucht kan aanzuigen, waarbij dan ook nog eens te dichte stoffilters standaard voor de fans zitten. En dan ook nog eens erbij genomen dat die harddiskcage voor de fans zit en de lucht al meteen opgewarmd de kast in word geblazen.

Maar ik zal vanmiddag eens een stresstest laten lopen met Prime95 en daarna eens wat temps posten, alleen dan nu wel in de Antec 902 en kijken wat jullie daarvan vinden.

Overigens mooi kastje die A71 en lijkt mij voor een i7 920 toch een stuk koeler. En verder natuurlijk thxx voor je berichtje !

Ik heb net eens Prime95 en dan de 64 bits versie een tijdje laten draaien en dan blijft ie rond de 60 graden hangen op alle 4 de cores en t-case 53 graden. Het moederboard blijft gewoon op 43 graden hangen dus ik weet niet hoe die temps zijn maar in elk geval nog een stuk onder zijn max lijkt mij.
 
Inmiddels ben ik alweer aan het hobbyen geweest en heb ik alles weer omgezet naar de Lian Li omdat ik toch de temperaturen niet schokkend lager vond, en om eerlijk te zijn blijf ik de Lian Li toch mooier vinden qua uitzien dan die Antec 902. Enfin meteen eens gekeken wat nu de temperaturen zijn nadat het in mijn kamer nu nog maar 24 graden is, en cpu zit nu op gemiddeld 30 graden en de cores rond de 35 graden. Het moederboard zit nu rond de 40 graden dus blijkbaar toch paniek om niets en waren het toch de hoge temperaturen waardoor alles wat warmer als normaal werd.

In elk geval natuurlijk hardstikke bedankt aan de mensen die meegedacht hebben !!
 
Inmiddels alweer een weekje verder dacht ik van toch weer een kleine update schrijven aangaande het hele koelverhaal, vooral nadat we weer een paar extreem warme dagen achter de rug hebben. De gemiddelde kamertemperatuur op mijn pc-kamer was dan ook dik 32 graden hetgeen ook wel aan de pc te merken was en de temperaturen tamelijk hoog opgelopen zijn.

Afgelopen weekend had ik dus een idle temperatuur van 48 graden voor het moederboard en de cpucores stonden ook op gemiddeld genomen 48 graden, waarna ik een stresstest maar mooi achterwege gelaten heb. Verder heb ik geen actie ondernomen en had zoiets van zo lang als ie redelijk stabiel blijft dan laat maar gaan en daarbij wilde ik sowieso even afwachten op de bestelde sidepanel met zijfans erin.

Opvallend vond ik namelijk dat zowel processor als cpu qua temperatuur omhoog gaan wanneer ook de videokaart idle qua temperatuur omhoog schiet, en deze dus met die dagen ook op gemiddeld 48 graden stond. Voorheen had ik al eens een testje gedaan en een 9 cm Noctua vanuit de zijkant op het moederboard en videokaart gericht en dat scheelde bijna 5 tot 6 graden.

Ook had ik diezelfde fan eens in de harddiskcage geplaatst maar dat effect was eigenlijk zo goed als nihil, dus blijkbaar dat de luchtverplaatsing vanuit de zijkant het meeste effect heeft. Dom van mijzelf dat ik niet eraan gedacht had dat Lian Li ook losse sidepanels leverd en dit eigenlijk ook nooit zo aan Freddy had gevraagd en ik al aan het denken was om dan maar zelf te gaan modden.

Enfin toen kwam ik er opeens achter dat voor mijn Lian Li kastje gewoon losse sidepanels te krijgen zijn waarin je 2 zijfans kan inbouwen waarna ik Freddy meteen te hulp gevraagd heb. Nu bleek dat die notabene op de site zelf stonden nadat Freddy mij de link gestuurd had en ik die uiteraard direct besteld heb en als de postduif van TNT goed werkt komt ie morgen aan. Hiervoor natuurlijk alweer many thx Freddy en dat ie vrijdag er niet was lag verder niet aan jou, en daarbij stond er ook 3 tot 5 werkdagen levertijd en is het precies binnen de 5 gebleven dus prima.

Enfin ik zal jullie op de hoogte houden hoe de temperaturen zijn nadat ik het nieuwe sidepanel met een Noctua 14 cm erin zijn, maar ik verwacht wel dat de temps dan op een normaler niveau komen.
 
Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen van de temperaturen in mijn Lian Li kast nadat ik gisteren al schreef dat de temperaturen met die warme dagen nogal opgelopen waren. Enfin vanmiddag het pakketje van Highflow ontvangen met het nieuwe sidepanel met zij-fan openingen, en meteen nog een Noctua 14 cm erbij besteld. Uiteraard zoals vertrouwd van Highflow was alles netjes verpakt en de sidepanel was zelfs dubbel verpakt, en dan ook nog alles netjes binnen de tijd. Dus alweer compliment voor jou Freddy voor de goede service en Haribo macht kinder fro, und erwachsene ebenso wat niet alleen door de snoepjes maar ook door het resultaat kwam.

Ik wist dus al dat ik bij de bovenste fanopening geen fan kon plaatsen omdat daar nog maar net hooguit 1,5 cm speling zit tussen de Noctua NH-D14 en het sidepanel maar dat vond ik ook niet belangrijk. Een fan had daar toch al vrij weinig nut omdat ie dan de lucht direct tegen de koeler zou blazen terwijl de koeler al 2 fans erop heeft zitten en meer als genoeg is. Na even beetje knutselwerk met de bevestiging van de Noctua fan in het onderste fangat was ik natuurlijk zeer benieuwd wat het effect ervan zou zijn.

Sidepanel dus gemonteerd aan de kast en de Noctuafan gewoon via de 2de fanconnector op het moederboard gezet, want die was toch nog vrij en scheelde weer kabeltje trekken naar de fancontroller. Enfin min of meer had ik toch wel al zo mijn vermoedens die dus bevestigd werden namelijk in mijn kamer was en is het nog steeds tegen de 29 graden. Gisteren nog extra even gekeken en liep de temp van het moederboard nog op tot dik 48 graden, en de processor bleef ook constant wel rond de 43 graden t-case en 47 graden op de cores steken. Vermoeden bleef ik namelijk houden dat die airflow niet goed was in de kast en dat bleek zich ook wel te bewijzen als je de temperaturen nu met die sidefan bekijkt.

Nu zijn de temperaturen 34 graden t-case en de cores blijven op 38 graden en het moederboard 40 graden, waarbij het mij ook opvalt dat de temperatuur veel constanter blijft. Natuurlijk even een korte stresstest gedaan waarbij de t-case van de cpu rond 44 graden komt en de cores gemiddeld 53 graden worden en het moederboard gewoon op 40 graden blijft. Nu was ik benieuwd er naar wanneer ik weer alle harddisks erin gezet had en zo gezegd en zo gedaan, waarbij er dus geen temperatuursverschil meer te merken is. Klein voordeel is ook dat doordat het bovenste fangat open is gebleven ( wel rooster ervoor ) dat de fans van de koeler ook via die opening lucht kunnen aanzuigen hetgeen ook te merken valt.

Tot slot heb ik nog een paar foto's ervan gemaakt en excuses voor de bruine Noctuadopjes aan de zijkant, alleen had ik vergeten er van die zwarte fanrubbertjes bij te bestellen. Verder kunnen jullie op de foto zien hoe mijn batterij harddisks erin zit en ik zelf nog een beetje modwerk aan de s-atavoedingskabel heb gedaan zodat ik niet tig verschillende draden daar nog had lopen.

De kast zoals ie nu is geworden, met alleen dan die bruine Noctuarubbers.

highforlian1.jpg


Hier kan je zien hoe de koeler bovenaan mooi nog lucht kan happen via de zijkant.

highforlian2.jpg


En hier nog even de binnenkant met nu alle harddisks erin, en dan van boven naar onder 1 x Seagate Baracuda 7200.11, 1 Tb, 3 x Seagate Baracuda 500 Gb 7200.12 ( in RAID-0 ) en last but nog least 1 x Intel X-25 M 80 Gb SSD.

highforlian5.jpg


Tot slot is dus die sidepanel zeker een aanrader voor andere Lian-Li gebruikers met dezelfde kast of andere modellen, hetgeen echt behoorlijk in temperatuur scheelt. En uiteraard weer many thxx voor jou Freddy dat je zo snel die sidepanel gestuurd hebt en ik eindelijk eens kan gaan genieten van m'n nieuwe kastje.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan