Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Kodiak laat nog even op zicht wachten. Dus ik had een aantal opties. Wachten met een grafische kaart aanschaffen (uberhaupt met hardware wachten), nu alles op lucht en dan over op water, of nu al alles op water kopen en het (nu nog) niet kunnen gebruiken.Ik ben voor het tweede gegaan. Waarom de Poseidon, en dan niet een normale Strix en later een koelblok?Ik heb eerder een toentertijd topkaart omzeep geholpen met zelf een blok aanbrengen. En aangezien ik niet in de positie ben om het gesponsord te krijgen, was 700-800 euro weggooien niet echt iets waar ik naar uit keek.Daarbij kwam, dat de recensies van deze kaart zo goed waren, en hij zo goed er uit zag (zeker voor Kodiak) dat ik geen dag heb hoeven denken ofdat ik deze wel echt wilde hebben
Kodiak laat nog even op zicht wachten. Dus ik had een aantal opties. Wachten met een grafische kaart aanschaffen (uberhaupt met hardware wachten), nu alles op lucht en dan over op water, of nu al alles op water kopen en het (nu nog) niet kunnen gebruiken.
Ik ben voor het tweede gegaan. Waarom de Poseidon, en dan niet een normale Strix en later een koelblok?
Ik heb eerder een toentertijd topkaart omzeep geholpen met zelf een blok aanbrengen. En aangezien ik niet in de positie ben om het gesponsord te krijgen, was 700-800 euro weggooien niet echt iets waar ik naar uit keek.
Daarbij kwam, dat de recensies van deze kaart zo goed waren, en hij zo goed er uit zag (zeker voor Kodiak) dat ik geen dag heb hoeven denken ofdat ik deze wel echt wilde hebben