• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[KMP] Clan zoekt leden!

Hallo,

Ik speel zo af en toe ook wel black ops II.
Heb in het verleden erg veel call of duty gespeeld echter laatste tijd niet meer veel gedaan.
Vind het leuk om het te spelen met meerdere mensen en hoop dat ik mij bij jullie mag voegen.

Beetje informatie

Steam account naam: MetalGovy
Steam nickname: PhoeniX_NL

Houd ervan om lekker rustig te spelen zonder teveel gescheld en gevloek ;)

Groeten van Peter-Jan
 
Hey PhoeniX

Bo2 staat bij mij even op laag pitje door mn pc problemen pas en nu het opstarten van mn mod weer maar ik voeg je vanmiddag ff bij mn steam.

Mensen misschien kunnen we een keer weer afspreken op een zater/zondag avond?
 
yow man ik ben jolan 15 jaar word binnen 4 maanden 16 dus ben vrij volwassen en zou graag de clan joinen ik heb geen headset want dat is met te zwaar maar ik heb goede oortjes en een aparte condens microfoon ook heb ik teamspeak en dergelijke
ik speel vooral black ops 2 en fifa 13 ik heb lol gespeeld maar vond het saai worden maar indien nodig wil ik er ook wel weer terug mee starten
dus bij deze mijn aanmelding om jullie te joinen
voor alle duidelijkheid ik ben een belg maar heb niet echt een groot accent
 
yow man ik ben jolan 15 jaar word binnen 4 maanden 16 dus ben vrij volwassen en zou graag de clan joinen ik heb geen headset want dat is met te zwaar maar ik heb goede oortjes en een aparte condens microfoon ook heb ik teamspeak en dergelijke
ik speel vooral black ops 2 en fifa 13 ik heb lol gespeeld maar vond het saai worden maar indien nodig wil ik er ook wel weer terug mee starten
dus bij deze mijn aanmelding om jullie te joinen
voor alle duidelijkheid ik ben een belg maar heb niet echt een groot accent
steam: _jolanw_
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan