Gefeliciflapstaart! Dat't maar een flinke vent mag worden! :D
Nightrazr Junior Member 29 oktober 2009 #21 Gefeliciflapstaart! Dat't maar een flinke vent mag worden!
Don_Holio Water-Cooled 29 oktober 2009 #24 Proficiat, bij ons (in belgië) gaan de mannen de kleine "indrinken" dat is nu een van de tradities die ik zeker in ere wil houden moest ik ooit papa worden!
Proficiat, bij ons (in belgië) gaan de mannen de kleine "indrinken" dat is nu een van de tradities die ik zeker in ere wil houden moest ik ooit papa worden!
Exeon Junior Member 29 oktober 2009 #25 .Aeterno zei: Gefeliciteerd!! Hopelijk krijgt die binnenkort z'n eerste watergekoelde luier Klik om te vergroten... Jammer dat die luiers niet waterdicht zijn :wehe
.Aeterno zei: Gefeliciteerd!! Hopelijk krijgt die binnenkort z'n eerste watergekoelde luier Klik om te vergroten... Jammer dat die luiers niet waterdicht zijn :wehe
Slader prof klikker 29 oktober 2009 #27 Don_Holio zei: Proficiat, bij ons (in belgië) gaan de mannen de kleine "indrinken" dat is nu een van de tradities die ik zeker in ere wil houden moest ik ooit papa worden! Klik om te vergroten... die moet je zeker in eren houden omdat je daarna er nooit meer aantoe zal komen
Don_Holio zei: Proficiat, bij ons (in belgië) gaan de mannen de kleine "indrinken" dat is nu een van de tradities die ik zeker in ere wil houden moest ik ooit papa worden! Klik om te vergroten... die moet je zeker in eren houden omdat je daarna er nooit meer aantoe zal komen
F friedric Junior Member 14 november 2009 #28 Veel geluk en een goede gezondheid gewenst . mooi wezentje.
N Nils Highflow Clan Member 24 november 2009 #31 Gefeliciteerd met je zoontje! leuk ook hoe je dochtertje zo kijkt met de kleine! geweldig