Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
die fan maakt me toch een partij herrie! :O KNETTERS!!!!
durf het alleen niet meer aan om een full cover blok erop te zetten. bang dat het weer fout gaat.
:003: nice!. wel snel trouwens.
maar als je die fullcover er niet op durft te zetten, wil ik het wel voor je doen hoor haha. maar effe serieus, heb je die paper washers wel gebruikt? ( die groene ringetjes ) had het een x ook, starte hij niet op.
dus ik die koeler eraf pleuren, standaard koeler erop. en in 1 keer bootte ie :005:
Die groene dingetjes. die zorgen ervoor dat er geen kortsluiting gemaakt worden. stond laatst nog een draadje op XS over dit. dat iemand ze kaart ermee gemold had. ( t was dan wel met een EK, en aangezijn jij AquaComputer hebt, weet ik niet of dit ook bij jou van toepassing is)
beter zet je hem gelijk op highflow.nl Tweakers.net ,hardware.info, xtremesystems.org. vraag der gerust 1000 euro voor hoor ken makkelijk. deze videokaart draait makkelijk op 2 ghz core fock niet met deze kaart