• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

KizZamP's Eindresultaat :D !

KizZamP-

New member
Na veel denken en doen is het ons (ik zeg ons, omdat mijn neef en ik het in elkaar gezet hebben) toch gelukt :).

De radiator zit nu toch vanboven (zoals eerst ook gewenst), reden dat ik dat plan eerst verkeek was omdat ik er niet aan gedacht had om de hard drive bay een beetje hoger te zetten :eusa_silenced:.

Wat vinden jullie ervan ? 't is mijn eerste setje :).

Algemeen Overzicht :

iz6vzb.jpg


Onderkant (gezaagd en geboord) :

2r3dvlu.jpg


Reservoir (+anti knik) :

24q3ei9.jpg


Radiator (Onderaan case) :

wqzcxi.jpg


Resultaten :

xpsn01.jpg

15qyao2.jpg

9apkxh.jpg

2qvgqqv.jpg

(XTC Memory Cooler)
2qi3byr.jpg

(LED vanonder aan reservoir)
 
Heb je leuk gedaan!

De TFC Xtenders Shrouds geven echt een leuk effect aan elke radiator vind ik :)

Ik vind wel dat je nog wat UV lampen in jouw kast mag plaatsen.
Nu licht jouw vloeistof/slangen helemaal niet op, dat is zonde, want het is wel UV-actief.

Verder wist ik niet dat je de radiator onder ging plaatsen.
Want dan is het eigenlijk beter dat je het zo doet:

radiator
shroud
fans (blaast naar boven/radiator, trekt dus lucht van onder de kast)
onderkant kast
fan filters (om stofvorming te voorkomen, de vloer is vaak stoffig)

Maar als je nu ook goede temperaturen hebt, is het natuurlijk niet noodzakelijk om de boel weer om te gooien ;)

Ga je trouwens jouw bureau ook nog modden?
Jouw beeldscherm verdwijnt een beetje achter de zijkanten van jouw bureau, stukje uitzagen!! :D
 
Idd ik zou er ook wat licht bij plaatsen. Hoeft niet zoveel als die van mij, maar nu zie je niet zoveel van al dat moois in je bak.

Gheghe ja je bureau modden of een stuk van je scherm afzagen :033:
Heb je dat beeldscherm neergezet en daarna t bureau tegen de muur gezet?

Ja wellicht dat je een stuk van de zijkant eraf kan zagen zodat je een mooie doorkijk hebt.

Misschien dat je de volgende keer beter kunt steunen op een stabiele ondergrond zodat je foto's iets minder bewogen worden. Komt je bak mooier tot uiting.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er stoer uit :) Die shrouds geven idd een leuk effect aan de radiator en lichten de boel mooi op. Het is alleen zo jammer dat het zo donker in je case is, dan kun je alles niet zo goed zien :p

Verders echt mooi gedaan, is dit trouwens je eerste keer of heb je het vaker gedaan?

Heb je trouwens nog een compleet overzichts foto want ik vraag me wel af hoe dat er allemaal uitziet in zo'n grote Lian Li :D

PS: Geen last van die houten hoeken tijdens het gamen?
 
Freddy; Ja ik ga zo een 30cm groene buis kopen, zou dat genoeg zijn denk je ?

En van mijn scherm; Wees gerust, ik kan alles perfect zien van mijn kijkpunt, ik zie nog tot 2 cm buiten het hele scherm dus :).

Van die plaatsing van radiator, um dan zou ik echt wel moeten rekenen op de anti knik veren hé want als de ingang en uitgang beneden is =/.

MrGiorgio; 't is getrokken met mijn gsm (HTC Touch Diamond) 't is daarom dat de kwaliteit niet zo fantastisch is.

ZwerverRoodBaardNL; Dit is mijn eerste keer al dan niet met groooote hulp.

'k zal later wel eens een overzichtsfoto nemen :).
 
De kwaliteit is best goed, maar t is wat bewogen. Elke micromillimeter die je beweegt zie je terug omdat je niet zoveel licht hebt en met een mindere camera fotografeert.
Dus als je een stoel of kast als steun gebruikt worden t provisorisch toch nog goede beelden.
 
Freddy; Ja ik ga zo een 30cm groene buis kopen, zou dat genoeg zijn denk je ?

1 buis is volgens mij genoeg.

Aan de onderkant van jouw kast heb je immers al de Xtenders die genoeg groen licht geven.

Dan zou nog een lichtbuis bovenin de kast ideaal zijn, om de hardware boven op te lichten.

Je zou ook kunnen denken aan een UV buis i.p.v. groene buis.

Met een groene licht alles op.
Met UV gaat alleen de slangen en andere UV actieve onderdelen oplichten.

Tis wat je zelf mooier vind :)
 
1 buis is volgens mij genoeg.

Aan de onderkant van jouw kast heb je immers al de Xtenders die genoeg groen licht geven.

Dan zou nog een lichtbuis bovenin de kast ideaal zijn, om de hardware boven op te lichten.

Je zou ook kunnen denken aan een UV buis i.p.v. groene buis.

Met een groene licht alles op.
Met UV gaat alleen de slangen en andere UV actieve onderdelen oplichten.

Tis wat je zelf mooier vind :)

http://www.highflow.nl/index.php?target=products&product_id=515

Ik had het dus over die bovenstaande buis.

Wat bedoelde jij met nog een lichtbuis ?
 
Bedoel je 2 groene buizen, 2 UV buizen, of een groene en een UV buis?

2 groene buizen is niet nodig, 1 is genoeg.

2 UV buizen kan wel, meer UV licht = meer gloei

1 groene en 1 UV zou ik niet doen. De groene zal overheersen, waardoor je niets van het UV merkt.
 
Met 2 UV buizen kan je jouw kast genoeg oplichten.

De UV-actieve onderdelen zal dan meer oplichten dan de rest (vloeistof/slangen).
Dat geeft een mooi effect, want daar wordt dan de aandacht op gevestigd.

Met normale lichtbuizen, zal ALLES in jouw kast oplichten.
Dat is ook mooi, maar heb je niet echt een "aandachtspunt" zoals je hebt met UV.

Tis dus wat jij zelf mooier vind :)
 
Als je doorzichtige fans zou hebben, zou dat licht van de shrouds beter uitkomen. Nu heb je t gedempt.

Mijn shrouds geven flink wat licht, dus zelf zou ik t eerst daar in zoeken.
Heb je dan nog te weinig dan kan je altijd nog een lampje erin gooien.
 
Ik zeg ook niet dat je t moet doen.
Ik had op die van mij 3 (doorzichtige) Xthermals, maar die heb ik inmiddels ook vervangen door 2 doorzichtige Yate Loons.

Andere oplossing is denk ik dan toch een groen licht.
UV licht is wel mooi, maar dan moet je goed kijken wat allemaal uv reactief is in je kast. En als dat niet zoveel is, kan je beter een gewoon groen licht nemen.
 
Terug
Bovenaan