• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

KizZamP's Eindresultaat :D !

Je hebt nu in ieder geval genoeg belichting!!! :D

Ziet er stuk beter uit zo, ook die zijpaneel is mooi!

De draadjes moet je nog wel even wegwerken hoor (bij de HDD cage) :).
Even bundelen en dan helemaal rechts ofzo.
 
no offense, maar die groene CCFL's verzieken je waterkoeling! zoals meerdere mensen al aanspoorden om te doen koop gewoon een UV kit, licht je jouw waterkoeling op ipv heel je bak... nu is het gewoon een lichtbak.
 
OMG :112: ben je ook van plan om een startbaan te openen?

Zoveel licht! Het overstemt je OCZ cooler gewoon. En idd je ziet gewoon je waterkoeling niet eens.
Het licht is zo sterk dat je alleen maar schaduwen ziet en ergens achterin een zielig blauw lichtje.

Een wijs iemand zei ooit: "Less is more"..... en dat geldt zeker voor deze bak.

Edit: ik bedoel t niet verkeerd, maar ik vind t zonde van alle moeite die je er verder in gestopt hebt.
 
Laatst bewerkt:
Misschien de buisjes iets meer naar achteren verplaatsen? Want nu heb je idd erg veel schaduw, of misschien aan de zijkanten, gewoon ff uitproberen wat er het beste uitziet en hoe je ook je waterkoeling het beste ziet ;)
 
21ln1wk.jpg

2znwkcn.jpg


What about now ^^ ?
 
Dat "geweer" ziet er stoer uit :D

Ziet er zo idd stuk beter uit.

Maar de voorste twee 6mm slangen, het lijkt of die te strak aangetrokken wordt en dat er direct na de fitting een knik in zit.
 
Dat heeft toch niet zo zeer met lucht te maken?
Een knik belemmerd de flow, daarom kan je knikken altijd beter voorkomen.

Maar het geheugen kan die flow wel missen :)
 
Ik zou lampen op iets andere manier plaatsen, b.v. bovenste zou ik achter dat horizontale profiel zetten. En verticale bij het rand van de kast, waar nog geen window is. Of achter stijl waar je cd/hdd monteert. Gewoon dat je de lampen zelf niet ziet maar ze belichten inhoud van de kast, vind ik mooier.
 
die horizontaal achter het profiel steken gaat niet, want het is een U vorm (met de top van de u naar de andere kant van de case toe) en dus geeft het enkel een schaduw af...

aan de zijkant zitten verschillende dingen in de weg, ook niet mogelijk dus :).
 
Terug
Bovenaan