Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vanavond even de Antec omgeruild voor een nieuwe. Meteen een extra 2e fan erbij, voor eventueel push-pull.Installeren was nog iets meer werk dan verwacht, ook omdat er een andere backplate gemonteerd mocht worden.Totaal staat wel netjes vind ik. Temperaturen kan ik nog niet heel veel over zeggen, maar er staat nu 1 pull fan op de radiator..een Aerocool Shark 120mm.Bij 800rpm draait hij Idle rond de 35 graden. Met de fan op 1500rpm daalt dat nog 2 graden. Is wel iets meer temperatuur dan met de luchtkoeler..maar er zit nu gewoon 1 fan minder in.
Vanavond even de Antec omgeruild voor een nieuwe. Meteen een extra 2e fan erbij, voor eventueel push-pull.
Installeren was nog iets meer werk dan verwacht, ook omdat er een andere backplate gemonteerd mocht worden.
Totaal staat wel netjes vind ik. Temperaturen kan ik nog niet heel veel over zeggen, maar er staat nu 1 pull fan op de radiator..een Aerocool Shark 120mm.
Bij 800rpm draait hij Idle rond de 35 graden. Met de fan op 1500rpm daalt dat nog 2 graden. Is wel iets meer temperatuur dan met de luchtkoeler..maar er zit nu gewoon 1 fan minder in.