• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kiwi | Richard | X4 965

Kiwi

Kiwi Member
Hallo,
Ik heb mij zojuist aangemeld nadat ik diverse keren de waarschuwing kreeg 'hallo bezoeker, je hebt zoveel pagina's bekeken dat het tijd wordt om je eens aan te melden' :icon_biggrin:

Tijdens mijn zoektocht naar info over overclocken, betere koeling etc kwam ik deze site tegen. Wil eigenlijk ook - na vele jaren - weer een casemod maken...maar ben bang dat mijn vriendin me dan het huis uit zet ("een pc kast hoor je niet te zien").

Ik heb als keurig opgevoed forummer eerst de sticky bekeken..en dus:

0. Echte naam: Richard
1. Nickname: Kiwi
2. Leeftijd: 26
3. Woonplaats: Gorinchem
4. Werk: Business Intelligence Consultant
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen?: Op zoek naar nét wat betere/andere koeling dan je in de gemiddelde winkel kunt vinden.

Jouw PC:
MOBO: ASrock 870 Extreme3
CPU: AMD X4 965 BE - OC @ 3800mhz
MEM: 8GB G-skill Ripjaw
VGA: GeForce 9600GT
HDD1: SSD Corsair Force GT sata-3 60GB
HDD2: Samsung Spinpoint F3 1TB
OPT1: LG DVD-RW
PSU: OCZ ModXstream Pro 500watt
CASE: CM Centurion 5 II
OS: Windows 7 64bit
MON: Medion Akoya 26"
KB: Logitech G15 v2
MOUSE: CM Storm Inferno
MOUSEPAD: Steelpad S&S
SPRS: Logitech X230
Koeling CPU: Arctic Freezer 13
Koeling Case: 2x Aerocool Shark Black-edition 140mm

Heb er naast ook nog enkele andere pc's:
*2e pc: AMD X2 4000+ | 4GB HyperX
*Backup: AMD 3000+ | 2GB
*Laptop: Intel Dual Core | 4GB

Onder het motto "pics or it didnt happen":

p7280377.jpg


p7280369.jpg


p7280374.jpg
 
Als je de l3p d3sk bedoeld..die heb ik bekeken en ...wauw.. :O

Ik had wat foto's van mooie creaties (waaronder d3sk) uit de buildlog verzameld en aan vriendinlief getoont.
'mooi, maar dat doe je maar in de berging' ;)
 
Ik ga thuis ruzie krijgen..maar toch een bestelling geplaatst: een setje Aerocool Shark fans (+montage spullen om ze nog stiller te monteren, zoals een rubberen frame). Shark fans heb ik er al in zitten..maar dat zijn saaie zwarte....ik vind die White Edition zo mooi! Witte leds..dus vriendin zal het weer een disco gaan vinden. Misschien even een schakelaar monteren :doubt:

Als ze goed bevallen, gaan alle 140mm fans over naar deze witte.
 
Bestelling binnen, lekker snel :D

De fan aan de bovenkant van de case maakte een enorme herrie, hier dus een siliconen houder tussen geplaatst.
Op dit moment zitten er 3 casefans in:
*2x Aerocool Shark 140 White edition (witte leds)
*1x Aerocool Shark 140 Black edition (geen leds)

Alles draait nu op 7v / 800rpm ...en heerlijk stil! En gelukkig ook nog dezelfde temperaturen.

imag0257q.jpg


p8240416.jpg


p8240418p.jpg
 
Een kleine update...

Heb de hele avond besteed aan het netjes wegwerken van alle kabels in de kast. Daarnaast toegevoegd: de Aerocool V12XT.
Kost even wat tijd om hem goed te begrijpen (om een of andere vage reden werken 2 originele fan-kabels niet volledig).

imag0277medium.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan