• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

KitKat

hahaha, maak je maar geen zorgen hoor, naast de calorieen zijn het gewoon gezonde snacks :D

De klant van die review bekijkt het van de andere kant wat ik wel kan begrijpen, daarom geen reactie van ons.
Gelukkig stellen de meeste klanten het wel op prijs en zien de humor ervan in :)
 
haaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa:) die lekkernij erin is gewoon klanten binding:p en het werkt goed:D
ik vind er niks mis mee, en leuke review ook:D heerlijk toch als je niks te doen hebt zoiets maken:G
 
en niet te vergeten de kitkat mcflurry!

Freddy, doe je deze ook bij de bestelling? zo ja, dan bestel ik vanavond wel wat nutteloos voor die mcflurry alleen :D
Ik denk wel dat van de week wel warm wordt :)
 
je bent toch niet verplicht om de threads/post te lezen? als je het zo'n grote probleem vindt dan laat je het toch gewoon met rust.
Het is trouwens geen verrassing, er is in de titel vermeld dat het over kitkat gaat.

daarom vind ik t.net te serieus, bloed serieus. Ik vind dat een forum wel gezellig moet blijven.

ja, je moet dan geen 8096535 threads starten over bullshit.
 
ach, ik heb zojuist mijn bestelling binnen. En ik ben teleur gesteld... ik vroeg om een kitkat mcflurry. Wat kreeg ik? een rolletje mentos.. JAJA MAAR WEL EEN ROLLETJE JAPPEN MENTOS!

DOPE!
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan