• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

KitKat

meneer peer

Tja, fruit....
Een nieuwe bestelling bij Highflow,
wederom een nieuwe lekkernij.

Dit maal mocht ik de Kitkat van Nestle vinden in mijn doos vol leuke spullen.

Ik ben een grote chocolade fan, dus ik ben lichtelijk bevooroordeeld, houdt daar rekening mee bij deze review.

Om te beginnen met de voedingswaardes:
p0907091645.jpg


Een lekkernij vol met koolhydraten en vet! Dus goed voor tussendoor als je energie niveau een beetje laag is! Vandaar ook de reclame slogans: "Have a break, Have a KitKat"

De verpakking ziet er goed uit maar is niet heel erg functioneel als het om bescherming gaat. Ook staat er op vermeld het aantal Kcal per verpakking (228 Kcal)
Het is wel een eye catcher.
p090709164201.jpg

p090709164401.jpg

p0907091644.jpg

p090709164202.jpg


Wat er op de verpakking staat (de doormidden gebroken kitkat) verteld ook de waarheid.
p090709164601.jpg



De smaak valt zeer goed, de koek is lekker krokant en aanwezig maar overheerst niet! De melk chocolade blijft toch echt de smaakmaker!
p090709164501.jpg


de lekkernij is handig verdeelbaar in 4 aparte repen. Mocht je zo gek zijn hem te verdelen....

Binnenkort gaan we deze lekkernij eens flink benchen en dan kijken we wat we er uit kunnen krijgen!
 
Wauw, die zien er speciaal uit, ik wist nog niet van hun bestaan af :D
Als we die ergens kunnen we inkopen gaan we dat doen.
Dan bij bestellingen doen boven de XXX euro ofzo :D
 
er bestaan veel varieaties van kitkat, zelf heb ik een keer kitkat orange op.
En raad es? ze komen meestal vanuit de tjing tjong landen.

kitkat.jpg

watermelon-kitkat.thumbnail.jpg

kitkat.jpg

kitkat_banana_choco_package.jpg

kitkat-18.jpg


ook heb ik pas geleden een shop review gelezen op t.net, een of andere persoon die de gratis snack niet waardeerde. Sterker nog hij vond het knullig.
Gratis voedsel van onbekende, ik bedoel je kan deze toch weg flikkeren als je het een probleem vindt?
 
er bestaan veel varieaties van kitkat, zelf heb ik een keer kitkat orange op.
En raad es? ze komen meestal vanuit de tjing tjong landen.


ook heb ik pas geleden een shop review gelezen op t.net, een of andere persoon die de gratis snack niet waardeerde. Sterker nog hij vond het knullig.
Gratis voedsel van onbekende, ik bedoel je kan deze toch weg flikkeren als je het een probleem vindt?

Nou hij kan ook gelijk hebben... eerst kocht ik bij veel verschillende shops... sinds ik de lekkernijen eet die Freddy bij een bestelling toevoegt koop ik alleen nog bij highflow.... zou Freddy wat met het eten doen:hmm????
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan