• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kickboxing, kickboks, boxen, MMA, vechtsport topic

Koaklai maakt geen schijn van kans tegen die Koreaan, hij kan er gewoon niet bij komen.
Als hij wilt aanvallen, hoeft de Koreaan enkel zijn arm uit te strekken en Koaklai kan hem niet raken :p

Mooie voltreffer tegen Mighty Mo xD
 
Deze vent is geweldig, doet ie mee aan Voice of Holland.
Blijkt dat ie super stem heeft :D



Afgelopen weekend heeft ie een MMA wedstrijdje gehad:

Helaas verloren + gebroken neus


Nu gaat ie even stoppen met vechten om zich te concentreren op Voice op Holland :)
 
Zaterdag 2 oktober vinden in Seoul, Zuid-Korea de Final 16 plaats van het belangrijkste kickboksevenement van de wereld, de K-1 World Grand Prix 2010. Zestien K-1-titanen strijden om een felbegeerde plek in de finale. Veronica zendt diezelfde avond een uitgebreide registratie uit van het toernooi. Ook dit jaar vaardigt ons land weer een aantal topfavorieten af, waaronder Sem Schilt, Errol Zimmerman en Alistair Overeem. Na negen keer achter elkaar een Nederlandse wereldkampioen te hebben gehad, zijn de kansen op opnieuw een winnaar uit ons land zeer aanwezig. K-1 World GP 2010: de laatste 16 is zaterdag 2 oktober rond 23.30 uur te zien bij Veronica. De finale, waarin de laatste acht overgebleven finalisten strijden om de wereldtitel, wordt eveneens door Veronica uitgezonden, op 11 december.
Nederlanders domineren K-1
Elf deelnemers hebben zich momenteel geplaatst voor de K-1 World Grand Prix 2010 Final 16, waaronder verschillende Nederlanders: Remy Bonjasky, Sem Schilt, Alistair Overeem, Errol Zimmerman en Badr Hari. Van de zeventien keer dat het evenement georganiseerd is, is er maar liefst veertien keer een Nederlander met de wereldtitel naar huis gegaan. Voormalig wereldkampioenen zijn Ernesto Hoost (4x), Sem Schilt (4x), Remy Bonjasky (3x) en Peter Aerts (3x).

K-1 World GP 2010: de laatste 16: zaterdag 2 oktober, 23.30 uur.

K-1 World Max 2010 World Championship Tournament: de laatste 16: zaterdag 9 oktober, 23.30 uur.

Ik zit er al klaar voor :041:
 
Ook een leuk gevecht:



hahaha die gast vraagt er ook om met zijn dekking zo laag.
Is toch eerst wat je leert: Dekking bij je hoofd!!! :p
Na elke klap denkt hij dat hij een MMA wedstrijd speelt lol


K-1 World GP 2010: de laatste 16: zaterdag 2 oktober, 23.30 uur.

K-1 World Max 2010 World Championship Tournament: de laatste 16: zaterdag 9 oktober, 23.30 uur.

Ik zit er al klaar voor :041:

Helaas heb ik geen TV aansluiting meer (ivm overstap op digitenne).
Hopelijk zondag te downloaden in HD :)
 
Ik deed 10 jaar geleden fanatiek aan vechtsport/fitness, tegenwoordig niet meer hoor :)
Maar idd wel paar maanden geleden weer begonnen met trainen (1 of 2 keer per week).
Mijn neefjes deden al kickbox, het leek me leuk om eens mee te trainen en om te kijken wat ik nog kon.
En nu heb ik weer de smaak te pakken :D
Maar voornamelijk om dat buikje weg te trainen, niet voor wedstrijden :p
 
Jawel, helaas niet vaak.
Wedstrijden waren altijd in het weekend en ik moest in het weekend altijd werken (horeca, zaak van mijn ouders, dat ging dus voor).
Super balen natuurlijk, want ik droomde wel van een K1 carrière :p

En ja, dat zijn zij :)
 
Hahaha, maar iig thanks voor de info! :D Ik zal er proberen naar te kijken, en sowieso de K1-Max :p En anders download ik ze wel ^^

Hier een van de gevechten van Buakaw toen hij nog een 'rookie' was :p

Tegen San Da style :p (chinese kung fu soort)

 
Laatst bewerkt:
*Even een dubbelpost, anders zie je een hele reeks video's achterelkaar en zul je geen zin hebben om ze allemaal eens te gaan bekijken :p

Oke.. als iemand vraagt? Kan een otaku een professional K1 Kickboxer zijn? En het antwoord is.. JA!
Dit past dus hier én in de anime thread, dus heb het 2x geplaatst :p

Zijn naam is Yuichiro "Jienotsu" Nagashima
Wiki: Yuichiro Nagashima - Wikipedia, the free encyclopedia

Kijk hier al zijn match entrances! :p
 
Terug
Bovenaan