• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kickboxing, kickboks, boxen, MMA, vechtsport topic

Ik ga ook aan een vechtsport beginnen! Een outfit heb ik al.
3e8c894b-89c7-3ef0.jpg



Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Me zoontje kickbokst ook en zit bij Fightclub DenBosch.

Robin van Roosmalen traint daar ook (vader is eigenaar) en ga regelmatig naar wedstrijden.
Is zeker mooi om te zien.

Nog een aantal maanden en me eigen zoon gaat ook wedstrijden doen :D
Lijkt me wel leuk om hem te zien in een match.
 
Vet filmpje!


Me zoontje kickbokst ook en zit bij Fightclub DenBosch.

Robin van Roosmalen traint daar ook (vader is eigenaar) en ga regelmatig naar wedstrijden.
Is zeker mooi om te zien.

Nog een aantal maanden en me eigen zoon gaat ook wedstrijden doen :D
Lijkt me wel leuk om hem te zien in een match.

Nice, hoe oud is je zoontje?
 
K1 gaat dit jaar niet door!

Ontwikkeling omtrent de K-117 oktober 2011 -

Omdat vanuit Japan geen informatie naar buiten komt omtrent de ontwikkelingen van een doorstart van de K-1 zal ik de situatie voor iedereen duidelijk schetsen.

FEG, de moedermaatschappij van het voormalige K-1-brand, is technisch failliet. De naam K-1 is ondergebracht bij het Japanse bedrijf Barbizon. Er zijn nu 2 serieuze partijen die trachten de K-1-naam naar zich toe te trekken en deze onder te brengen in een nieuw te stichten bedrijf.

De eerste die een investeerder heeft gevonden is de president van de FEG, Mr. Tanikawa. Deze heeft een Koreaanse investeerder gevonden die grootse plannen heeft met het K-1-label. Deze investeerder had volgens eigen zeggen al een mondeling akkoord met Mr. Ishii en Barbizon over de overname van het K-1-label. Details waren al besproken en overeengekomen, alleen de noodzakelijke handtekening van Mr. Ishii staat nog steeds niet op papier.

De tweede die een potentiële investeerder heeft gevonden is Bas Boon. Deze heeft een Amerikaans bedrijf gevonden dat ook grote mogelijkheden heeft om de brand K-1 naar grote hoogte te stuwen. Echter, ook dit bedrijf heeft de handtekening nodig van Mr. Ishii.

Ondertussen heeft zelfs een derde potentiële investeerder zich al gemeld om het label K-1 over te nemen, maar deze heeft zich pas net enkele dagen geleden gemeld.

Alle drie de bedrijven hebben grootse plannen om het K-1-label weer te brengen waar het hoort en zorgen daardoor dat het merk K-1 een gezonde toekomst heeft.

Alle investeerders begrijpen ook dat een goede samenwerking met IT’S SHOWTIME van essentieel belang is om toekomstige belangenverstrengeling te voorkomen en ervoor te zorgen dat in de toekomst ook echt alle wereldtoppers in de toekomstige toernooien te bewonderen zijn; dat betekent dus zowel de vechters van IT’S SHOWTIME als die van Golden Glory. Wij van IT’S SHOWTIME staan dan ook achter de plannen om van het K-1-label weer een sterk merk te maken, want dit is in het belang van de sport, de vechters en de vele miljoenen liefhebbers in de wereld.

Dit jaar zal er geen Final Elimination en geen World Grand Prix Final meer plaatsvinden van de K-1 om de volgende redenen:

- Het is nog niet bekend welke investeerder de handtekening krijgt van Mr Ishii

- Het is nu te kortdag om zo’n groot evenement te organiseren

- De visa van de vechters voor China zijn nog steeds niet geregeld en dit is van essentieel belang om daar te kunnen vechten


De beslissing om niet overhaast gekke dingen te doen is een verstandige, omdat hiermee grove fouten worden voorkomen en het label niet nog meer onnodige schade wordt toegebracht.

Vanaf volgend jaar zal er een nieuw en gezond bedrijf bestaan dat zal werken aan het wereldmerk K-1.

Voor de vechters die zich reeds hadden voorbereid op een gevecht op 29 oktober in China is dit een bittere pil maar daarentegen bieden deze ontwikkelingen wel voldoende perspectief om positief naar de toekomst te kijken.


Hopend hiermee de vele vragen te hebben beantwoord en duidelijkheid te hebben verschaft, groet ik u,

Simon Rutz
IT’S SHOWTIME

Als alles mee zit ga ik in januari naar Leeuwarden toe

Badr Hari stopt als kickbokser en vertrekt naar Amerika voor bokscarrière.

Badr Hari heeft besloten om zijn kickbokscarrière te beëindigen en een carrière als bokser te beginnen. Op 28 januari 2012 zal Badr Hari voor de allerlaatste keer in de ring verschijnen als kickbokser op het IT’S SHOWTIME-gala dat wordt georganiseerd in de WTC Expo in Leeuwarden.

Na dit gevecht vertrekt hij definitief naar Amerika om zich daar 100% te storten op zijn bokscarrière.

Dit bericht zal voor de vele miljoenen kickboksliefhebbers met een brok in de keel gelezen worden, maar de bokssport zal deze charismatische vechter met open armen ontvangen.

Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.

Badr wil niet zomaar afscheid nemen en daarom heeft hij Gökhan Saki uitgekozen als zijn allerlaatste tegenstander in het kickboksen. Vele miljoenen vechtsportliefhebbers willen al jaren deze clash zien en krijgen nu dus de gelegenheid.

Indien de K-1 dit jaar nog een World Grand Prix organiseert, zal Badr ook daar aan deelnemen. De finale daarvan is gepland op 10 december in China. Of deze World Grand Prix überhaupt doorgaat, hangt af van of de K-1 tijdig zijn openstaande schulden aan o.a. IT’S SHOWTIME kan voldoen. Indien niet, dan zal het gevecht van 28 januari nog het enige en dus laatste gevecht van Badr Hari als kickbokser zijn.

In de WTC Expo te Leeuwarden wordt een gigantisch mooie vechtsportarena gebouwd waarin alle toeschouwers het gevoel hebben dat ze zelf in de ring staan. Helaas kunnen slechts 5000 toeschouwers dit evenement live meemaken.

Over laatste gevechten gesproken.... hoe zit het met de carriere van Highspeed? :112:
 
Terug
Bovenaan