• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kickboxing, kickboks, boxen, MMA, vechtsport topic

Ik wil ooit nog een keer dit kopen, een wooden dummy aka mook yan jongs:

woodendummy-tripod.jpg


Lijkt me vet om zo'n ding te hebben en daarop te trainen :D
Goed voor sterke onderarmen, reflex, vorm, techniek etc. etc.

Filmpje:

 
Laatst bewerkt:
Nee nog niet :)
Denk over twee/drie jaar, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk verhuist en kan ik in de garage een mini-gym bouwen :p
Kan ik er ondertussen ook een potje voor maken, want zo'n ding kost minimaal 700 euro zonder verzendkosten :S

En ik heb geen wing chun achtergrond, kan ik ondertussen dus ook even zelfstudie doen met DVD's/Youtube hehehe
 
Vandaag naar Kickbox gala in Lelystad geweest, waar "HighSpeed^" zijn eerste partij had :)

Helaas verloren op punten, maar voor zijn eerste wedstrijd zeker goed gedraaid en een goede partij neer gezet.

School van Remy Bonjasky had ook 2 of 3 deelnemers, super tof dat Remy zelf zijn leerlingen kwam coachen!

Na afloop van Gala nog even snel met hem op de foto :)


1hyuxj.jpg
 
Vandaag naar Kickbox gala in Lelystad geweest, waar "HighSpeed^" zijn eerste partij had :)

Helaas verloren op punten, maar voor zijn eerste wedstrijd zeker goed gedraaid en een goede partij neer gezet.

Ik zat er gisteravond nog aan te denken.
Heb je n beetje leuke beelden kunnen maken zodat we op 22 april Fightnight @ TP9 kunnen houden?

Op tv lijkt Bonjasky altijd groter :112:
 
Terug
Bovenaan