• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kickboxing, kickboks, boxen, MMA, vechtsport topic

Inderdaad Saki staat er gewoon als een brok graniet en vecht mooi vanuit het midden.
Zijn snelle beentechnieken zijn wel verfrissend in dit K1 veld.

Alhoewel ik de tactiek van Overeem ook wel opmerkelijk vind: eerst alleen dreigen en je hoofd beschermen en daarna als de tegenstander wanhopig dreigt te worden ...boem er bovenop. Hij geeft een beetje het idee aan zn tegenstander dat hij onkwetsbaar is.
 
Alhoewel ik de tactiek van Overeem ook wel opmerkelijk vind: eerst alleen dreigen en je hoofd beschermen en daarna als de tegenstander wanhopig dreigt te worden ...boem er bovenop. Hij geeft een beetje het idee aan zn tegenstander dat hij onkwetsbaar is.

Volgens mij is hij dat ook. :p Die gast is gewoon zo groot en stikt van ervaring. Vooral in de K1 wereld hebben mensen geen schijn van kans tegen hem. Hij is ook champion bij MMA, en daar gaat het een stuk harder aan toe. K1 is voor hem gewoon child's play :p
 
Bokspromotor Don King opgepakt met vuurwapens

media_xl_276028.jpg


CLEVELAND - De legendarische bokspromotor Don King is opgepakt op de internationale luchthaven van Cleveland. In de handbagage van de 79-jarige King werden twee handvuurwapens aangetroffen.
King was op weg naar Florida om de begrafenis van zijn echtgenote bij te wonen, die vorige week donderdag overleed. King werd een tijdlang aangehouden, maar mocht nadien zijn reis voortzetten.


Don King was indertijd onder meer de organisator van 'The Rumble in the Jungle', de beruchte kamp tussen Mohammed Ali en George Foreman. In de jaren '60 zat hij vier jaar in de gevangenis wegens doodslag op een bediende die hem nog geld schuldig was.

13/12/10 14u09

Lol, ben benieuwd wat hij met die wapens van plan was :p
 
Volgens mij is hij dat ook. :p Die gast is gewoon zo groot en stikt van ervaring. Vooral in de K1 wereld hebben mensen geen schijn van kans tegen hem. Hij is ook champion bij MMA, en daar gaat het een stuk harder aan toe. K1 is voor hem gewoon child's play :p

Toch bezorgde Tyron Spong hem in de eerste ronde even een paar knikkende knietjes;) Jammer dat Tyron niet meer de combinatie maakte. Dan had hij het Overeem nog lastiger kunnen maken. Ik heb Tyron vaak zien vechten toen hij nog in de 70+ klasse vocht en vond hem toen veel beter vechten. Hij maakte naar mijn mening de fout om met Overeem te gaan boksen.:009:
 
Bij de K1 - Max trouwens:

Mike Zambidis vs Yuichiro "Jienotsu" Nagashima
Albert Kraus vs Giorgio Petrosyan
Drago vs Mohamed Khamal
Michal Glogowski vs Yoshihiro Sato

Mike Zambidis vs Giorgio Petrosyan
Drago vs Yoshihiro Sato

Giorgio Petrosyan vs Yoshihiro Sato
Winner = Petrosyan
 
Toen dat net op kwam in de jaren 90 deed mijn toenmalige sensei ook een savate stage.
Het had toen een beetje de reputatie dat het een technische, nuchtere vechtsport was.
Harde vechters ook.

Sindsdien heb ik er weinig van gehoord.
 
Mad skills :D Dat is gewoon Prince Naseem maar dan afgetraind haha :D

Na het geslaagde event, The 2nd Experience, zal op zaterdag 2 april 2011 het 3rd Experience gala gaan plaatsvinden!

Het gala staat onder de auspiciën van de WMTA. De locatie waar dit gala gaat plaatsvinden is in: Experience gym, Jol 11-07, 8243 ED LELYSTAD [voor een routebeschrijving klik HIER.]

De weging + dokterscontrole vinden plaats op 2 april ‘11 tussen 13:30 en 15:00 uur.

LET OP: Wanneer u vechters, in de B / C / N / J-klasse, wilt inschrijven voor dit gala verzoeken wij u de volgende gegevens: Klasse, Naam, Achternaam, M / V, Lftd, Sportschool, Gewicht, Fightrecord [w / v / o] volledig aan te leveren per email aan: qtie-pie@hotmail.com.

Vergeet u a.u.b. niet om onder vermelding van de naam van betreffende vechter zijn/haar foto, voor de poster, in hoge resolutie (minimaal 1 MB) mee te sturen. Doet u dit wel vóór 20 februari 2011, dit i.v.m. het aanleveren van de foto’s voor de poster.

De entree prijs bedraagt in de v.v.k. € 20,= (voor het bestellen van kaarten kunt u contact opnemen met 06-18215081 of qtie-pie@hotmail.com) / aan de deur € 25,=; / De zaal gaat open om 15.00 uur / Aanvang van het gala is om 16.00 uur.

Indien u nog vragen heeft neemt u dan gerust contact met ons op!

Met sportieve groeten,
Regina Spanjaard

D & D matchmaking

GSM: +31618215081
E-mail: qtie-pie@hotmail.com
BB-pin: 218BF839
Skype: reginaspanjaard

Daar gaat onze HighSpeed^ aan deelnemen :D
 
Dat is dik! Jammer dat het zo ver weg is.
Gaat er ook iemand filmen of foto's maken? Bij voorkeur iemand met een D90 uit Rotterdam bijvoorbeeld. :112:

Kunnen we op TP9 met zn allen de partij bekijken.
 
Terug
Bovenaan