• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kickboxing, kickboks, boxen, MMA, vechtsport topic

Hier ook alweer een jaartje of 4 aan het kickboxen. Daarvoor 11 jaar ijshockey (goalie) gespeeld.
Enkel recreatief, geen wedstrijden. Maar door de ervaring train ik inmiddels wel regelmatig met de wedstrijdjongens mee.

Onze club:

Thaiboks
 
Vannacht K1 Max gezien. En er zaten goeie partijen tussen, maar sommige ook iets mindere.
Je kan wel duidelijk zien dat de oudere vechters het moeilijk hebben.

En lag het nou aan mij of is Peter Aerts echt goed afgetraind.? Althans beter dan voorgaande jaren.

Wat is die Overeem een imposant beest zeg. Als je hem al ziet staan in de ring heb je toch medelijden met zn tegenstander...?

Ik vertel met opzet geen uitslagen, omdat ik natuurlijk niet weet of sommigen m nog gaan zien.
 
Gokhan Saki "Crazy Bastard!!!" haha :D Hij vecht wel mooi.

Gare actie van Jerome le Banner :(

Peter Aerts was voorheen beetje chubby, dit jaar echt wel afgetraind vergeleken met jaren ervoor idd!
Hij is overigens al 40, wat een oudje. Is hij de oudste K1 deelnemer of niet? :D

Overeem is echt een beest ja, "frikkin huge" haha :)
Gaaf om te zien hoe hij zo rustig blijft en dan ineens *boem*.

Die commentatoren zijn grappig :D
 
A.s. zaterdag Erasmus Universiteit Rotterdam:

flyer_a5.jpg


:)
 
Ik ben er als bezoeker, niet noemenswaardig op de poster :p

Badr Hari schijnt een uitsmijter in elkaar te hebben geslagen, dat bedoel je toch?
Misschien dat hij daarom niet mee deed aan K1 World dit jaar :(
 
Ja man, die gast heeft echt talent, maar vergooit dat door zijn stommiteit.
Net als bij die K1 finale tegen Bonjasky, hoppa! 4 ton € misgelopen, wat een idiot!

Ik ga nu geen wedstrijden doen hoor, wil geen blessure oplopen dat ik niet meer kan werken :p
 
11 december is het weer zover in het Ariake Colosseum in Tokio

FieLDS K-1 WORLD GP 2010 FINAL Tournament
Tournament Table

Mighty Mo vs Peter Aerts

Sem Schilt vs Kyotaro

Alistair Overeem vs Tyrone Spong

Gokhan Saki vs Daniel Ghita


Hebben jullie al een idee wie dat gaat winnen?
Ik denk dat Peter Aerts en Sem Schilt hun eerste partij wel winnen.
En dat Alistair Overeem tegen Gokhan Saki moet om in de finale te komen.
Waarschijnlijk wordt het dan een finale Schilt vs Overeem, maar ik hoop een beetje dat Aerts nog een keer de finale gaat halen.

Komt het trouwens ook op SBS6 (al dan niet met enige vertraging) of op Eurosport?
 
Deze keer dus niet op SBS6 maar op Veronica.

Zaterdag 11 december vindt in Tokio, Japan de finale plaats van het belangrijkste kickbocksevenement ter wereld, de K-1 World GP 2010. Veronica zendt diezelfde avond een uitgebreide registratie uit van dit evenement waarin de overgebleven acht K-1-vechters strijden om het kampioenschap. De Nederlandse kansen op de wereldtitel zijn groot.

De grote favoriet is Sem Schilt die op jacht gaat naar zijn vijfde wereldtitel. Daarnaast strijden onder andere Peter Aerts, de meest ervaren K-1 vechter, en Alistair Overeem als gevaarlijke outsider mee om de titel.

Sem Schilt grote favoriet
De Nederlander Sem Schilt verloor nog nooit een partij op de finaledag en is daarom ook dit jaar weer de grote titelfavoriet. Als hij dit toernooi weet te winnen is hij de eerste K1-vechter die het presteert om vijf wereldtitels binnen te slepen. Hij neemt het in zijn eerste partij van die avond op tegen Kyotaro uit Japan. Ook komt Peter Aerts in actie die met afstand de meest ervaren K1-vechter is van alle finalisten en tevens al drie keer de finale wist te winnen. De ‘Dutch Lumberjack’ komt uit tegen Mighty Mo. Daarnaast neemt Alistair Overeem, die zijn sporen al ruimschoots heeft verdiend in de Mixed Material Arts (MMA), deel aan de finale. Hij neemt het op tegen de Surinaamse Nederlander Tyrone Spong die wordt gecoacht door viervoudig wereldkampioen Ernesto Hoost. Als Overeem de wereldtitel binnen weet te halen, is hij de eerste die in de beide disciplines MMA en K-1 wereldkampioen wordt.

Nederlandse dominantie
De K-1 World Grand Prix Final wordt aanstaande zaterdag voor de achttiende keer gehouden. Na achttien edities van dit prestigieuze evenement is de wereldtitel maar liefst veertien keer naar een Nederlander gegaan. Voormalig wereldkampioenen zijn Ernesto Hoost (4x), Sem Schilt (4x), Remy Bonjasky (3x) en Peter Aerts (3x). Aanstaande zaterdag gaan de K-1-vechters weer de strijd aan om het K-1-kampioenschap, waarbij de Nederlandse kansen op de wereldtitel groot zijn.

'K-1 World GP 2010 Final', zaterdag 11 december om 23.15 uur bij Veronica.
 
Ben nu aan het kijken, leuke partijen tot nu toe :)
Wel gaar dat Saki een 4e ronde moet, die had duidelijk gewonnen :S

Ja inderdaad, en daardoor is Saki uitgeput voor het volgende gevecht :(
Peter Aerts terug in vorm? :p Hij is finalist K1 2010 op zijn oude leeftijd :p

Alistair vs Spong = Alistair
Peter Aerts vs Semmy Schilt = Peter Aerts :O

Gokhan vs Alistair = Alistair
Alistair vs Peter Aerts = Alistair = K1 2010 Champ!

Wel een beetje verwacht maatja :p
 
Terug
Bovenaan