Brutus Senior Member 6 oktober 2008 #1 beste mensen ik wil een nieuw systeem samenstellen aangezien de voor een prikkie p5k niet goed is zit ik te twijffelen tussen de 2 volgende asus mobo maximus formula 2 p5q deluxe wat zijn de pros en don'ts kunnen jullie me helpen bij me keuze
beste mensen ik wil een nieuw systeem samenstellen aangezien de voor een prikkie p5k niet goed is zit ik te twijffelen tussen de 2 volgende asus mobo maximus formula 2 p5q deluxe wat zijn de pros en don'ts kunnen jullie me helpen bij me keuze
maomanna Shoutboxspammer 6 oktober 2008 #2 hangt ook af van je doeleinden. als je veel data verzet, kan je beter een workstation mobo nemen. game je veel, dan is een gamemobo de meest voor de handliggende keuze.
hangt ook af van je doeleinden. als je veel data verzet, kan je beter een workstation mobo nemen. game je veel, dan is een gamemobo de meest voor de handliggende keuze.
Brutus Senior Member 6 oktober 2008 #3 doe gamen data verplaatsen met muziek progs werken lanparty's bezoeken ga maar door