Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hou je er rekening mee dat de drain pas (goed) werkt als je je vuldop ook los draait ?Mischien nog een filport in de bovenkant toevoegen voor het gemak ?En voor "zo stil mogelijk" moet je in je ontwerp vooral de doelstelling van koeling nietuit het oog verliezen denk ik, nl. de warmte die zich in de kast ontwikkeld naar buitenafvoeren.Met luchtkoeling doe je dat met de airflow, met water via de slangen.Het meest effectief is dus als je de lucht die door de rad gaat bij voorbaat dus al zokoel mogelijk weet te houden.Om die reden heb ik m'n rad boven op de kast geplaatst zodat elk beetje warmte water buiten CPU en GPU in de kast ontwikkeld wordt niet de lucht door de rad al verwarmt.
Hou je er rekening mee dat de drain pas (goed) werkt als je je vuldop ook los draait ?
Mischien nog een filport in de bovenkant toevoegen voor het gemak ?
En voor "zo stil mogelijk" moet je in je ontwerp vooral de doelstelling van koeling niet
uit het oog verliezen denk ik, nl. de warmte die zich in de kast ontwikkeld naar buiten
afvoeren.
Met luchtkoeling doe je dat met de airflow, met water via de slangen.
Het meest effectief is dus als je de lucht die door de rad gaat bij voorbaat dus al zo
koel mogelijk weet te houden.
Om die reden heb ik m'n rad boven op de kast geplaatst zodat elk beetje warmte wat
er buiten CPU en GPU in de kast ontwikkeld wordt niet de lucht door de rad al verwarmt.