Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de front panel audio, usb weggehaald. Deze paste niet meer omdat ik de fans aan de voorkant van van de beugels heb gezet. Jammer van de usb poorten, maar nu heb ik wel wat meer ruimte in de case .
Ook heb ik de aan/uit knop, resetknop en power/hdd leds opnieuw gesleeved.
Niet dat het niet netjes was ik heb hem nu gelijk zwart gedaan !
En ik heb ook gelijk de SATA voeding ingekort en beperkt tot 1 SATA aansluiting. Omdat ik maar 1 HDD ga gebruiken.
Ik zat ook te denken om de front usb/audio poorten weg te halen net als Kogeltje gedaan heeft, maar dan om daar het rad te plaatsen en de fans daar achter op hun originele plaats (zullen natuurlijk wel anders uitgelijnd moeten worden met het rad).
Ah, dat had ik nog niet gezien, dank u
Maar het ging me vooral om de breedte van de kast, dat hele rekje kan er eventueel wel uit in principe.
Voor zover ik uit de foto's op kon maken zijn er verder alleen extra gaatjes om lucht binnen te laten aan de voorkant gemaakt toch, of hebben ze nog meer veranderd aan de 351?
Mooi gedaan, maar ik was persoonlijk voor een andere slangmaat gegaan. De fittingen zijn bij de aansluitingen een stuk breder dan de slang. Een iets dikkere slang zou mooier op de fitting aansluiten imo. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Maar dit is slechts mijn mening