k.3nny Oldscool. 12 april 2013 #1 Overlaatst van wwwicked een case gekocht, die ik weer wat kan aanpakken 2 platen lexan van 1cm dik binnenkort is even updaten Oh ps, ah niks ! Laatst bewerkt: 12 april 2013
Overlaatst van wwwicked een case gekocht, die ik weer wat kan aanpakken 2 platen lexan van 1cm dik binnenkort is even updaten Oh ps, ah niks !
AverageNinja New member 12 april 2013 #3 Vet! Ga je binnenkort ook aan de scout 2 werken die je hebt gewonnen?
gerjanlubbers New member 12 april 2013 #4 nice dit word weer een tegekke kenny case ! Volgend ! :007:
k.3nny Oldscool. 12 april 2013 #7 AverageNinja zei: Vet! Ga je binnenkort ook aan de scout 2 werken die je hebt gewonnen? Klik om te vergroten... nope, die staat nu als daily machine te pruttelen als iemand me phantom nu is zou kopen !
AverageNinja zei: Vet! Ga je binnenkort ook aan de scout 2 werken die je hebt gewonnen? Klik om te vergroten... nope, die staat nu als daily machine te pruttelen als iemand me phantom nu is zou kopen !
AverageNinja New member 12 april 2013 #8 Heh. Ik zou hem kopen, maar ja. 16 jarige puber zonder geld En zelf modden is leuker
k.3nny Oldscool. 12 april 2013 #9 eerste update Zelf een prutsdingetje gemaakt eerst de case leeg gehaald daarna maar beginnen met de voorkant, ik wist echt neit wat te doen, dus maar zelf wat gemaakt met 3 lagen lexan hoe het dan komt te zitten : Binnenkort meer complete case word Matx ready gemaakt en natuurlijk moet er ergenst een Admiral in verstopt worden...
eerste update Zelf een prutsdingetje gemaakt eerst de case leeg gehaald daarna maar beginnen met de voorkant, ik wist echt neit wat te doen, dus maar zelf wat gemaakt met 3 lagen lexan hoe het dan komt te zitten : Binnenkort meer complete case word Matx ready gemaakt en natuurlijk moet er ergenst een Admiral in verstopt worden...
P PhoeniX Member 12 april 2013 #12 Oh dat heb je erg mooi gedaan dan! Als ik zelf zoiets probeer mislukt er vaak nogal wat haha
Sw333t I Love my NUC 12 april 2013 #13 Mooi front Kenny. Maarem, die gaten erin... denk ik juist als daar schroefdraad in komt?
k.3nny Oldscool. 12 april 2013 #14 boven int midden als res-IN en onderkant 2 als drain en pomp-IN, de rest zien we wel haha! alle gaatjes moeten nog geboord worden ik wacht op me sealer
boven int midden als res-IN en onderkant 2 als drain en pomp-IN, de rest zien we wel haha! alle gaatjes moeten nog geboord worden ik wacht op me sealer
E enthernal underwater 12 april 2013 #15 Dat was ook het eerst wat ik dacht als ik het zag Dat gaat een leuk resje worden :woot
k.3nny Oldscool. 12 april 2013 #16 En klaar + test, had toch niks tedoen, aleen nog sealen, dan zien we verder
Harjo OC noob 12 april 2013 #18 Nice had ook ooit dat idee Alleen nooit uitgevoerd Mods ze Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
M mystiqu Member 12 april 2013 #19 Awesome :O Me wantz. Hoe ben je van plan dat te sealen trouwens? Is dat zo te doen?