Hehe ben benieuwt wat je er nu mee gaat doen! :D Succes he^^
Cygnitr0n New member 5 september 2011 #22 Gaat er weer goed uitzien. En dat voor een benchtafel. Top!
k.3nny Oldscool. 6 september 2011 #23 Wat gespeeld. 360grill + 360 rad + coolermaster fans en Triedwerk fans @midspeed voor pull, omdat t kan? 360 grill voor aan de andere kant met coolermasterfans Test pics van vloeistof en uv ^^ owja die sticker.... omdat het kan !
Wat gespeeld. 360grill + 360 rad + coolermaster fans en Triedwerk fans @midspeed voor pull, omdat t kan? 360 grill voor aan de andere kant met coolermasterfans Test pics van vloeistof en uv ^^ owja die sticker.... omdat het kan !
denniskx250 New member 6 september 2011 #25 gaaf project zeg, ga hem zekers volgens dat groen oogt toch erg gaaf altijd
D DunceDict New member 6 september 2011 #27 zeer mooi! dat groen ziet er verdomde goed uit.. Addicted to bass!
Homienator New member 6 september 2011 #35 k.3nny zei: Speedhack loaded succesful! Klik om te vergroten... Denk dat de hack een of andere bug heeft dit pakket moest er gisteren al zijn xD Waarschijnlijk een of andere update gemist BTW:Nice foto's :O
k.3nny zei: Speedhack loaded succesful! Klik om te vergroten... Denk dat de hack een of andere bug heeft dit pakket moest er gisteren al zijn xD Waarschijnlijk een of andere update gemist BTW:Nice foto's :O
P peerke New member 6 september 2011 #36 Die tube plat vind ik echt een mooi gezicht. Mij werd verteld dat dat niet kon vanwege de lucht die erin bleef. Denk dat ik mijn layout toch maar ga veranderen en hem plat ga leggen
Die tube plat vind ik echt een mooi gezicht. Mij werd verteld dat dat niet kon vanwege de lucht die erin bleef. Denk dat ik mijn layout toch maar ga veranderen en hem plat ga leggen
JeanPaul Bros Family 6 september 2011 #37 Yeaah benchtable is aan gekomen ! nu choppie choppie laat me maar eens zien wat jij er van maakt
k.3nny Oldscool. 6 september 2011 #38 PLat kan wel hoor ! Maar als hij hoger/op dezelfde hoogte lig aan je pomp gaat dat perfect!, en natuurlijk je loop op de ML afvullen.
PLat kan wel hoor ! Maar als hij hoger/op dezelfde hoogte lig aan je pomp gaat dat perfect!, en natuurlijk je loop op de ML afvullen.
Homienator New member 6 september 2011 #40 Zeker netjes gedaan K.3nny! Dat groen komt er echt perfect uit,dit is gewoon uber!^^