• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

k.3nny Tec700DD

neeh dit is niet de taak van mm om je build te isoleren dat moet je zelf ook weten voor je aan zo iets gaat werken !
want zoals je ziet gaan de grootste tec leken er me aan de haal met het gedacht dat het maar nix is !

dit is en blijft een TEC unit en of het nu van MM is of van coolit freezone, coolit freezone elite, coolit boreas mtec chiller, coolit dual bay tec vga cooler, coolit eliminator of een ander merk daar zal je het ook hebben !

krijg je bij een dice of LN2 pot ook isolatie ? ja alleen voor de POT zelf
krijg je bij de MM isolatie ? ja maar ook alleen voor je unit
ga je hun dan ook af breken of men hardware is stuk want ik heb condens op men mobo
nee want je moet dat maar weten of leren voor je met zo dingen werkt !
 
neeh dit is niet de taak van mm om je build te isoleren dat moet je zelf ook weten voor je aan zo iets gaat werken !
want zoals je ziet gaan de grootste tec leken er me aan de haal met het gedacht dat het maar nix is !

dit is en blijft een TEC unit en of het nu van MM is of van coolit freezone of een ander merk daar zal je het ook hebben !

krijg je bij een dice of LN2 pot ook isolatie ? ja alleen voor de POT zelf
krijg je bij de MM isolatie ? ja maar ook alleen voor je unit
ga je hun dan ook af breken of men hardware is stuk want ik heb condens op men mobo
nee want je moet dat maar weten of leren voor je met zo dingen werkt !

Maar volgens mij is deze tec net wat anders als een dice / pot / whatevercrappyshitzooiding.
Ze geven aan PLUG & PLAY ( play = eigenlijk bedoeld als PRAY )
Maar ze geven niet aan dat er dus eigenlijk heel erg de kans op condens. Als je hun video's bekijkt zou je dat ook niet kijken. Dus geven ze verkeerde product informatie!

Denk dat ze dus maar beetje failen :048:
 
Greensaint, ik ben het niet met je eens. MM laat in een aantal instructievideo's zien wat de Glaciator is en hoe je 'm moet gebruiken. Als gebruikers K3nny en stn er dan mee aan de slag gaan komen er ineens allerlei dingen aan het licht die ze hadden moeten weten.

MM verkoopt dit product alsof het verder niets nodig heeft, en dat is gewoonweg niet waar.

Daarmee is het zeer zeker niet ineens de Crapinator trouwens. Ik denk dat met wat aanpassingen een "Glaciator 2.0" een prachtig product kan zijn. MadMouse, lezen jullie mee? Stuur maar een PM :D
 
nog maar is. dit moet je weten ! wat ga je als "leek" een TEC unit kopen van 250€ ofzo als je niet weet wat erme te doen
want dan krijg je dit dus
dit is de fout van de persoon er die er me werkt en niet van MM
MM bied de simpele unit aan en hun filmpjes gaan niet diep op het vol gebruik van de unit maar alleen het aansluiten van de unit dat je niet zoals er wel gebeurt is hier een radiator op je koude kant plaatst.

en wat een dice of LN2 hier me te maken heeft en all die andere TEC units die ik op noemde
het punt is dat zijn produceten die condensatie veroorzaken en geen enkele zal isolatie bevatten (voor op de hardware) !! dus is nu elke TEC unit op de wereld slecht ??
 
Ik verkoop een fiets, wil je toch ook weten hoe je vooruit moet komen?

Hun verkopen een TEC unit, dan mag ik verwachten dat ik krijg te lezen/horen/zien wat ik moet doen voor.........

Ik zie dat ubervette filmpje(zo komt het over) en ja aleen maar doorlinken, dus ik dat doen, en dan heb ik dit? en 1000 euro schade, wie gaat mij garantie geven? zelf in de handleiding staat niet op een powertabel en dat hij niet mag droogdraaien etc.
 
Ik verkoop een fiets, wil je toch ook weten hoe je vooruit moet komen?

Hun verkopen een TEC unit, dan mag ik verwachten dat ik krijg te lezen/horen/zien wat ik moet doen voor.........


heeeel slecht voorbeeld ;)

krijg je ook een gebruiksaanwijzing bij een fiets ?? nope
moet je dat leren ? yup. leert de verkoper van je fiets je dat ? nope :dunno
 
Dude, ik ga een utrla vette gjahlkjklahjhlj verkopen. Is een nieuw product. kan alles.
Ik leg uit hoe ik het aansluit en basta. Lijkt alsof er niets kan onstaan dus zal het goed verkopen, toch?
Nu krijg ik het product om een review te maken. sluit ik het product aan, maar ontploft ie opeens. Ja je had hem moeten koelen omdat hij heel heet word.
In een instructie video laten ze zien hoe het aangesloten aparaat werkt. Maar wat blijkt, hadden ze hem niet " maximaal " laten werken.




OO, ja dat wist ik niet!
Zon voorbeeld dan?
 
ja awel
jij wil er een review van doen
ik weet niet hoor maar bij geen enkele sample voor een review heb ik all een gebruiks aanwijzing gehad en de doos ? wit. geen print

ik vind het zeer zware beschuldigingen naar MM toe als de fout merendeel bij je zelf licht
MM is ook niet perfect dat zeg ik ook niet maar je moet zelf ook je fouten kunnen toe geven en dat zie ik hier nergens gebeuren. alles wat er gebeurt is MM hun fout hier.

de MM unit word afgebroken langs alle kanten
ben je er niet blij me koop je een andere en ga dan maar is proberen is zien hoeveel commentaar je dan nog zal hebben op de MM unit die eigenlijk dan toch ineens zo simpel zal zijn om in te bouwen in een bestaande loop !

Dude, ik ga een utrla vette gjahlkjklahjhlj verkopen. Is een nieuw product. kan alles.
Ik leg uit hoe ik het aansluit en basta. Lijkt alsof er niets kan onstaan dus zal het goed verkopen, toch?
Nu krijg ik het product om een review te maken. sluit ik het product aan, maar ontploft ie opeens. Ja je had hem moeten koelen omdat hij heel heet word.
In een instructie video laten ze zien hoe het aangesloten aparaat werkt. Maar wat blijkt, hadden ze hem niet " maximaal " laten werken.




OO, ja dat wist ik niet!
Zon voorbeeld dan?

dan moet je nog niet beginnen met reviewen als je er geen zak van af weet (om het nu even grof ze vermelden)
 
Bij mij werdt hij geleverd in een MM doos + papierwerk! en een pakje kauwgom!

24062010624.jpg
 
ja awel
jij wil er een review van doen
ik weet niet hoor maar bij geen enkele sample voor een review heb ik all een gebruiks aanwijzing gehad en de doos ? wit. geen print

ik vind het zeer zware beschuldigingen naar MM toe als de fout merendeel bij je zelf licht
MM is ook niet perfect dat zeg ik ook niet maar je moet zelf ook je fouten kunnen toe geven en dat zie ik hier nergens gebeuren. alles wat er gebeurt is MM hun fout hier.

de MM unit word afgebroken langs alle kanten
ben je er niet blij me koop je een andere en ga dan maar is proberen is zien hoeveel commentaar je dan nog zal hebben op de MM unit die eigenlijk dan toch ineens zo simpel zal zijn om in te bouwen in een bestaande loop !



dan moet je nog niet beginnen met reviewen als je er geen zak van af weet (om het nu even grof ze vermelden)


Dude, iemand die dat ding koopt gaat niet miljoen forums aflezen. Die kijkt naar de video's van CrapMouse en denkt hmm dat is makkelijk. Dat wil ik ook.:praygod
 
wees dan blij dat je all zoveel hebt gekregen.

en nu even ter info
als je all een isolatie pad van je MM erbij krijgt voor op je MM voor op de cold side

schiet het je dan zo nergens te binnen ze ergens even een seconde oei dat ding koelt af ?

Dude, iemand die dat ding koopt gaat niet miljoen forums aflezen. Die kijkt naar de video's van CrapMouse en denkt hmm dat is makkelijk. Dat wil ik ook.:praygod

de mensen die zo dingen kopen gaan wel veel forums af en kijken veeeel filmpjes en kennen er iets van voor ze er kritiek op gaan geven.

zou ik een auto gaan reviewen als ik nog niet weet hoe je de koffer open doe ??? neen daar begin ik gewoon niet aan :)
 
wees dan blij dat je all zoveel hebt gekregen.

en nu even ter info
als je all een isolatie pad van je MM erbij krijgt voor op je MM voor op de cold side

schiet het je dan zo nergens te binnen ze ergens even een seconde oei dat ding koelt af ?



die "pad" is niet voor isolatie. Als je hun informatie video hoort zergeen ze dat het is om het koelvermogen te verbeteren maar neit voor condens. WIN

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=SO4w8y3twiA]YouTube - MadMouse Glaciator informational video[/ame]
 
Die glaciator is echt niet doordacht...
Zo iets kan je namelijk niet isoleren elke koude deel komt vocht op te staan.. Je kan het beperken door er armaflex omheen te doen ect..Vocht komt op elke punt wat kouder is dan omgevings tempratuur..

Voorbeeldtje.. Pietje..

pietje heeft een nieuwe 95 watt AMD X6 1055 kan net iets overclocken en heeft zijn X6 op de 3.6 Ghz gekregen(net 140 watt).. Pietje ziet de crapiator en zegt hebbe hebbe hebbe..Installeer dat ding zoals op het filmpje.. Gaat draaien en wat blijkt pietje zit te internetten/msnen ding staat in idle (30 Watt) Crapiator staat voluit te koelen want ja dat ding krijgt stroom en is niet slimmer..
Gevolg ding koelt het water tot de -5 en staat zo 3 uur te draaien.. Paar druppels van zijn cpu block op zijn gfx en pc is stuk..

Kom op denk na.. Als je zo iets verzin maak het slim 2 sensors(water/ambient),microprocessor,en mosfet geschakeld want je praat wel over dikke ampere's..Zo kan je het vermogen laten schakelen gaat het water over ambient -5 bijv op vol vermogen om het weer kouder te krijgen.. You get the picture.. kleine temp verschillen maken weinig tot geen condens..
 
Maarja hun zitten nu met een probleem.. Wordt tijd dat Jeffrey van Madmouse zelf kom meepraten.. Want in zijn achterhoofd weet die zelf ook wel dat je niet dag en nacht met dit kan draaien je heat dump is variabel.. Dus dat ding moet ook slim zijn...

Ik kan ook niet dag en nacht met LN2 / Dice draaien want is ook te koud en er onstaat ook altijd wel ergens condens.. Het enige Systeem wat goed werk is die van Swiftech(goed te isoleren en kleine stukje maar kouder..En een phase change kop maarja..
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
k.3nny K.3nny's Modservice. Verkocht 319
k.3nny k.3nny B&W airbuild. Gallery & Build Logs 85
k.3nny k.3nny StaRQube Gallery & Build Logs 68
k.3nny k.3nny RV1000 Gallery & Build Logs 311
k.3nny k.3nny RchromeLi Gallery & Build Logs 119
k.3nny k.3nny Jaguar-pearl P180mini Gallery & Build Logs 97
k.3nny k.3nny A-Qube. WINTERBUILD! Gallery & Build Logs 137

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan