• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

k.3nny Tec700DD

Ik zou wel graag het commentaar van iemand van MadMouse horen.

Twee mogelijkheden:
1) ze willen verkopen aan mensen als Chiller, als alternatief voor phase change en waterchillers. In dat geval zijn de instructievideos wat overbodig.
2) ze willen verkopen aan mensen zoals ik, als upgrade vanaf normale waterkoeling. In dat geval is de informatievoorziening onvoldoende.

Ik gok eigenlijk op 2), omdat die markt veel groter is.

Alles bij mekaar vind ik het wel jammer dat de discussie zo ontspoord. GreenSaint en Chiller kunnen best wel eens proberen om zich in te leven in een ander mens, niet iedereen heeft een kelder vol armaflex, en niet iedereen weet meteen dat TEC condens met zich meebrengt. Stn en K3nny kunnen zich wel wat constructiever opstellen voor het gratis gedoneerde reviewsample, en proberen samen met Madmouse de problemen met het product op te lossen.

Heren, een beetje niveau graag.
 
Ik zou wel graag het commentaar van iemand van MadMouse horen.

Twee mogelijkheden:
1) ze willen verkopen aan mensen als Chiller, als alternatief voor phase change en waterchillers. In dat geval zijn de instructievideos wat overbodig.
2) ze willen verkopen aan mensen zoals ik, als upgrade vanaf normale waterkoeling. In dat geval is de informatievoorziening onvoldoende.

Ik gok eigenlijk op 2), omdat die markt veel groter is.

Alles bij mekaar vind ik het wel jammer dat de discussie zo ontspoord. GreenSaint en Chiller kunnen best wel eens proberen om zich in te leven in een ander mens, niet iedereen heeft een kelder vol armaflex, en niet iedereen weet meteen dat TEC condens met zich meebrengt. Stn en K3nny kunnen zich wel wat constructiever opstellen voor het gratis gedoneerde reviewsample, en proberen samen met Madmouse de problemen met het product op te lossen.

Heren, een beetje niveau graag.

Simpel emailtje naar MM om verduidelijking te vragen over hun marktstandpunt. Daarna, na hun antwoord, de review gaan schrijven en product beoordelen. En er was geen vuiltje aan de lucht.

*Denk ik* :hmm
 
zoals hierboven staat we mailen constant met MM.

Ja, onze replies waren nogal kort bij elkaar.

Seg en wat zeiden ze dan ? "Dit is plug en play en voor de doorsnee of dit is aan hardcore product gericht op extemelingen ?"

Zou het kunnen dat we heel deze heisa kunnen afsluiten door gewoon MM hun standpunt hier ff te posten ? Als zij bij standpunt 1 blijven, heb je in mijn ogen gewoon gelijk door te zeggen dat ze hier in de fout gaan. In geval standpunt 2 wordt het moeilijker een oordeel te vellen.
 
Hebben denk ik nu wel even genoeg reacties. Ik heb madmouse gemailed en gevraagd of ze dit topic even willen doorlezen. Hier staat genoeg ervaring in en genoeg tips om het product te verbeteren. Hopelijk krijg ik snel een reactie. keep you up2date.
-------------------------------------------------------------------------------------
 
maar uhhh als ik zo,n ding koop en mijn hele loop erop knal: cpu 2 graka,a nb/sb mosfet
en een flinke overlock 24/7 kan het dan nog niet? ben ook maar noob met een tec.

Ja als jou idle heatdump al genoeg is om in de buurt van de kamer tempratuur(het water) te komen ondervindt je weinig problemen..Dat is ook waar dit systeem het beste op zijn plek is denk ik .. Maarja een gulfie op 4.0 idle en 2 HD5870's in idle state generen bijv. al weinig warmte...

Het is moeilijk om te zeggen..Ik heb niet het eerste hand op het product..
Maar sommige dingen zijn gewoon logisch..
 
Ja, onze replies waren nogal kort bij elkaar.

Seg en wat zeiden ze dan ? "Dit is plug en play en voor de doorsnee of dit is aan hardcore product gericht op extemelingen ?"

Zou het kunnen dat we heel deze heisa kunnen afsluiten door gewoon MM hun standpunt hier ff te posten ? Als zij bij standpunt 1 blijven, heb je in mijn ogen gewoon gelijk door te zeggen dat ze hier in de fout gaan. In geval standpunt 2 wordt het moeilijker een oordeel te vellen.

Ik denk optie 2 en heb dit ook gezegd tegen kenny .

Dat je alles van een bepaalde perspectief moet bekijken ben ik compleet mee eens . Dus zowel voor de gewone gebruiker als de extreem user van watercooling.
 
allebei zijn eigenlijk fout....

1 madmouse moet er een (in het groot) waarschuwing bij geven van: ben je leek met TEC?? doe dan eerst onderzoek, wij raden deze guide aan

2 we worden hier toch niet zoals amerika, waar de handleiding kilometers dik moet zijn van stop je hondje niet in de magnetron enz???


3 en dit is de allerbelangrijkste.... laat de discussie nou niet uit de hand lopen, geef netjes jou standpunt weer meer een goede bearchumentatie (met het hardst schreeuwen win heb je niet meer gelijk ;) )
ofwel houd je hoofd koel met dit warme weer :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
k.3nny K.3nny's Modservice. Verkocht 319
k.3nny k.3nny B&W airbuild. Gallery & Build Logs 85
k.3nny k.3nny StaRQube Gallery & Build Logs 68
k.3nny k.3nny RV1000 Gallery & Build Logs 311
k.3nny k.3nny RchromeLi Gallery & Build Logs 119
k.3nny k.3nny Jaguar-pearl P180mini Gallery & Build Logs 97
k.3nny k.3nny A-Qube. WINTERBUILD! Gallery & Build Logs 137

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan