• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

k.3nny Tec700DD

Holy crap, dat condens is wel klote zeg :S

Maar koelen kan dat ding in ieder geval wel!

Als je het niet goed kan isoleren, kan je inderdaad het beste een soort van controller gebruiken om de glaciator minder hard te laten werken ofzo.
 
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=C2V6g_PXGLY&feature=channel]YouTube - MadMouse Glaciator instructional video[/ame]

Eeuhm ik doe het volgens hun, nu is mijn HW kapot bij wie moet ik garantie claimen? vertel jij het maar ;)
 
gij met u plug and play, is dat u excuus ?

fittings inschroeven in glaciator,

screw and play !!!

Ik vind t een beetje jammer dat je in je eigen buildlog tegen mij zegt dat t zo makkelijk is om een temp van 15gr te halen en dat t dus niet zo is :(

Gelukkig had ik mezelf niet zo'n kloteding aangeschaft want dan had ik waarschijnlijk ook alle hardware kunnen vervangen doordat t kapot was gegaan door condens en een wijze raad van een forumgenoot ;)
 
hey,

heb nu effe de hele topic + film's gezien en ik moet wel zeggen op de filmen laten zé het idd overkomen plug and play

@chiller niet iedereen speelt met tec/dice/LN2 en weet hoe je een mobo/loop daar voor klaarmaakt hé

ontopic het ziet er zeker VET uit en de ongemakken zal je er zeker nog wel uitkrijgen
zeer mooie modding k.3nny zoals meerdere log's btw +10

grtz fatal_error.be
 
weten waar je aan begint, TEC gebruiken, moet je weten kans op condens.
tenzij je een temp controller (69euro) erbij neemt en hem regeld.
Dan is dat toch niet plug and play te noemen meer?

Koop je voor 260 euro zo'n ding, moet je ook nog 70 euro extra neertellen voor een tempcontroller. Persoonlijk gezien vind ik dan ook het filmpje zeer misleidend.

Heb er nog over zitten twijfelen aan zo'n ding, maar gaat het sowieso never worden als ik al die extra kosten zie.
 
Allemaal leuk, maar als je hun filmpje bekijkt reppen ze er met geen woord over. Zowel condens en temperatuurcontrole worden totaal overgeslagen. Als fabrikant hoor je wel je klanten voor te lichten over het gebruik van je product, en dat gebeurd hier onvoldoende.

Gevolg: klanten met onrealistische verwachtingen, problemen met installatie, kapotte hardware, boze mensen. Bij een product van 250 euro volstrekt onacceptabel natuurlijk.
 
Allemaal leuk, maar als je hun filmpje bekijkt reppen ze er met geen woord over. Zowel condens en temperatuurcontrole worden totaal overgeslagen. Als fabrikant hoor je wel je klanten voor te lichten over het gebruik van je product, en dat gebeurd hier onvoldoende.

Gevolg: klanten met onrealistische verwachtingen, problemen met installatie, kapotte hardware, boze mensen. Bij een product van 250 euro volstrekt onacceptabel natuurlijk.

Daar kan ik je mening involgen, maar anderzijds koelt deze tec wel netjes en is het meer bedoeld voor de oc mensen denk ik .

Ik heb het genoegen om het in werking te zien bij thuis en het is fantastisch hoe die koelt , met alles wat er ronddraait buiten beschouwing gelaten .
 
Laatst bewerkt:
In dat filmpje laten ze alleen zien hoe je het in moet bouwen. Maar ik weet gewoon ZEKER dat als ze die pc aan zouden zetten dat er overal condens komt. Dat vermelden ze en laten ze niet zien...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
k.3nny K.3nny's Modservice. Verkocht 319
k.3nny k.3nny B&W airbuild. Gallery & Build Logs 85
k.3nny k.3nny StaRQube Gallery & Build Logs 68
k.3nny k.3nny RV1000 Gallery & Build Logs 311
k.3nny k.3nny RchromeLi Gallery & Build Logs 119
k.3nny k.3nny Jaguar-pearl P180mini Gallery & Build Logs 97
k.3nny k.3nny A-Qube. WINTERBUILD! Gallery & Build Logs 137

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan