• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

k.3nny Tec700DD

precies.

Tis me eerste keer met tec, maar dat wil niet zeggen dat ik er niks van weet, we/ik hebben goed onze bronnen gehoord/gelezen, Madmnouse ook dagelijks gemaild, maar hun laten niet veel los en vertellen ons wat chiller en greedsaint/seed ons dagelijks vertellen (thnks daarvoor btw)

Dit product is niet voor de consument weg gelegd om EVEN te instaleren, zoals madmouse wel doet voorkomen, het product is niet meer als 4 tec plaatjes in een speelgoed plastieken behuizing,

Conclusie, Glaciator.

Plus punten:

Temps zijn geweldig je kan echt LAAG! 10 graden idle is geen probleem!


min punten:
Eerder dit product voledig KAN werken en dan bedoel ik ook gewoon dagelijks zonder er met servertjes bij te zitten voor waterdruppels op te vangen, ben je 800 euro lichter(incl glaciator)

we draaien nu btw met een cuplex HD cpu blokje, dat is geen high-end, kan je nagaan als je een high-end blokje pakt...

Als ik strax thuis komt even alle punten op de I zetten, we kunnen geen revieuw maken omdat we niet 123 aan de juiste spullen kunnen komen.

Wil je dit product voor dagelijks gebruik,,,,,, trek den porto maar open :D
 
Toch wel vreemd, in de winter haal ik ook 16 graden watertemperatuur terwijl kamertemperatuur 24 graden is, ik heb totaal geen last van condens
 
Al gedacht aan het probleem dat ik kreeg met de radiators in mijn case .. als oplossing ?

Gelijk na je TEC unit zet je een 480 Radiator met fans erop die naar binnen blazen.
Dus je water wordt opgewarmd, minder condens.
EN je hele pc wordt van binnen gekoeld :)
 
Dude, we hebben nog niet eens test gedaan met kneedgom en rubbere slangen ofzo. Onjuiste conclusie? het was met een radiator er tussen. Het is alweer op te maken dat jij niet heel goed kan lezen of het gewoon niet wil lezen...
Test zullen pas gedaan worden als het volledige geisoleerd is.
Ook wil ik de tip geven aan madmouse dat ze gewoon standaard isolatie mee moeten geven als je zon product koopt...
 
Waar t mij om gaat is dat t dus geen "plug and play" is en je dus zeker condens in je systeem krijgt , in een ander topic over de madmouse glaciator werd mij verteld dat als ik temps wilde van rond de 15gr dat ik mij niet druk hoefde te maken en ik kwakkeloos 1 zo'n ding er tussen moest hangen en voila :S

Maar na dit dan te zien zet t mij toch tot twijfel aangezien ik geen zin heb om mn dure hardware naar de knoppen te helpen door zoiets :(

Ik vind t een leuk apparaat maar dit houd me toch tegen :( helaas
 
In de test die chiller eerder had gepost gebruikte hij ook een temp controller. wat ik daaruit op kon maken was dat deze temp controller de glaciator op minder vermogen liet lopen als de water temp te laag werd en de kans op condens groter werd.

Het fijne er van zal je Chiller moeten vragen wat er precies gedaan werd met die temp controller.. hij had ook een linkje van de controller in zijn post staan..
 
Chiller zo wel goed? : - )
P1000944.jpg
 
dan zul je waarschijnlijk met je water een heel eind richting vriespunt zitten...
dan vrees ik dat je heel wat flinker moet gaan isoleren
ik weet ook niet hoe goed plexi tegen "vrieskou" kan... ik denk dat POM er een stuk beter tegen kan :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
k.3nny K.3nny's Modservice. Verkocht 319
k.3nny k.3nny B&W airbuild. Gallery & Build Logs 85
k.3nny k.3nny StaRQube Gallery & Build Logs 68
k.3nny k.3nny RV1000 Gallery & Build Logs 311
k.3nny k.3nny RchromeLi Gallery & Build Logs 119
k.3nny k.3nny Jaguar-pearl P180mini Gallery & Build Logs 97
k.3nny k.3nny A-Qube. WINTERBUILD! Gallery & Build Logs 137

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan