• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

k.3nny Tec700DD

Maar het blijft wel zeer duur en je voeding moet het kunnen draaien hé.

Daarbij vind ik het nogal gevaarlijk dat er een 6-pins connector gebruikt wordt. Er wordt 200W over getrokken, terwijl deze eigenlijk bedoelt zijn voor 75W. De connectors en kabels kunnen het makkelijk aan, maar als je PSU er niet op berekend is dat er opeens 200W over 1 connector komt te staan, kan het slecht aflopen met die arme stroomvoorziening :snik.
 
Okee grappig dingetje, maar de stroom voorziening is erg slecht bedacht, ze hadde beter een aparte 12v voeding voor kunnen maken met eventueel een pci bracket waar je de stroom voorziening mee kan doorverbinden.
 
Heb je wel de volledige 300W voor de 12V ;). Bij gewone PSU's is dat niet altijd zo. Hoewel ik moet toegeven dat de nieuwere vrijwel altijd hun gespecificeerde wattage over de 12v lijn kunnen leveren :).
 
Daarbij vind ik het nogal gevaarlijk dat er een 6-pins connector gebruikt wordt. Er wordt 200W over getrokken, terwijl deze eigenlijk bedoelt zijn voor 75W. De connectors en kabels kunnen het makkelijk aan, maar als je PSU er niet op berekend is dat er opeens 200W over 1 connector komt te staan, kan het slecht aflopen met die arme stroomvoorziening :snik.

Daar praat je deels onzin.

75w kan het PCI express slot op je moederbord leveren aan je pci express hardware. Heeft een kaart meer stroom nodig. Dan heb je een 6 of 8 pin nodig. En door die kabeltjes kan dus wel ht vermogen dat de videokaart vraagt.

Ik vind hun keuze wel logisch daarom. jammer alleen dat ze een kroonsteentje gebruiken. Ziet dr wel wat goedkoop uit.:eusa_naughty:
 
Daar praat je deels onzin.

75w kan het PCI express slot op je moederbord leveren aan je pci express hardware. Heeft een kaart meer stroom nodig. Dan heb je een 6 of 8 pin nodig. En door die kabeltjes kan dus wel ht vermogen dat de videokaart vraagt.

Ik vind hun keuze wel logisch daarom. jammer alleen dat ze een kroonsteentje gebruiken. Ziet dr wel wat goedkoop uit.:eusa_naughty:

Zoals gemeld in het begin ;)
 
Mag ik mijn eigen mening dan niet geven? :wehe :icon_wink:
Het is niet echt een mening die je daar geeft, je noemt een aantal feiten op die simpelweg niet kloppen. :098:

Ja, inderdaad, de PCIe socket kan 75 watt geven, en als je meer wil moet je 6-pins gaan toepassen. Helaas zit je er verder nogal naast. Volgens ATX specificatie moet een 6-pins minimaal 75W kunnen leveren, en een 8-pins minimaal 150W. De meeste moderne voedingen hebben exact de zelfde hardware achter een 6-pins en een 8-pins zitten, dus kunnen ook 150W (en wel een stuk meer) over een 6-pins leveren, maar niet allemaal.

Je wil niet degene zijn die nét de verkeerde voeding heeft en zijn PC doorfikt. Daarom was een 8-pins een veel betere keuze geweest. Nu krijg je dat mensen het ding gaan aansluiten via een verloopje van 2x molex naar 6-pins. :hmm

Verder vind ik het kroonsteentje inderdaad een vette aanfluiting. Op een product van 250 euro is het echt om te janken.

Op zich jammer, want het idee en het product an sich vind ik gewaagd, origineel en wel gaaf. Het KAN zo goed zijn...
 
Vandaag alles geisoleert.
We hebben ipv normale slangen rubbere slangen gebruikt. Deze ZOUDEN beter moeten isoleren ( wat dus niet het geval is ). Ook hebben we de fittingen en alles rondom de socket geisoleerd met kneedgom...
Maar toch blijft er condens onstaan, en niet zon beetje ook.
Fotos zeggen genoeg :)!

P1000939.jpg

P1000937.jpg

P1000934.jpg

P1000933.jpg

P1000932.jpg
 
zoals ik all op YS poste ... je moet even weten wat je doet en gisteren hebben we ja dat ook gezegd maar ja


je moet isolatie schuim gebruiken en geen kneedgom want kneedgom isoleert NIET !!!!!!
het doel van de kneedgom is om water of condensatie van je print te houden
het vormt een watervaste barrière maar geen thermische barrière

zoals je hier ziet

2ch7q6d.jpg


die gom houd geen koelte tegen dat is om vocht rond de gekoelde delen niet je print te laten raken maar dat is geen isolator !!!

641121.jpg


698ccdc551f7c5d077b156e040ad915e.jpg


of deze isolatie werkt ook

17.jpg
 
wat een fail product is het ook :cool:...

koop je iets van 250 euro wat 2 loops nodig heeft kwa ongv 350 euro en dan nog is al die dure isolatie gebeuren tegen de 100, dus om tegen 25 graden stressed te komen heb je 700 euro nodig?

LOL!
 
naja het idee erachter is niet goed bedacht, aangezien er 0.0 support komt van madmouse, en dat is toch jammer.

De unit is helemaal PERFECT echt wel, maar de rest eromheen mag madmouse ook wel iets aandoen.
 
wat een fail product is het ook :cool:...

koop je iets van 250 euro wat 2 loops nodig heeft kwa ongv 350 euro en dan nog is al die dure isolatie gebeuren tegen de 100, dus om tegen 25 graden stressed te komen heb je 700 euro nodig?

LOL!

Lol, dan kan je nog beter een VapoChill kopen, ben je goedkoper uit en heb je lagere temps :033:. Energierekening zal wel misschien hoger zijn.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
k.3nny K.3nny's Modservice. Verkocht 319
k.3nny k.3nny B&W airbuild. Gallery & Build Logs 85
k.3nny k.3nny StaRQube Gallery & Build Logs 68
k.3nny k.3nny RV1000 Gallery & Build Logs 311
k.3nny k.3nny RchromeLi Gallery & Build Logs 119
k.3nny k.3nny Jaguar-pearl P180mini Gallery & Build Logs 97
k.3nny k.3nny A-Qube. WINTERBUILD! Gallery & Build Logs 137

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan