Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeel erg knappe verschijning wederom ! Echter vind ik het mobo er niet echt bij passen met zen blauwe connectors en gleuven ...
Maar ik vrees dat dat een probleem isd at iedereen heeft tegenwoordig: de huiskleuren van AMD/ATI zijn zwart/rood maar niemand houdt zich daaraan ? (van HW fabrikanten bedoel ik dan). Tegenwoordig zijn alle deftige AMD mobo's blauw ... ???
Een Foxconn Bloodrage bijvb. zou hier imho SUPER in staan !
heel erg strakke case is dit geworden Kenny! Ik vond t op de LAN één van de meer bijzondere cases om te zien. Het was jammer dattie wat wegviel tussen de rest omdattie wat kleiner is dan de meesten.
Jep, ik zal zondag fotos posten van de radiator zodat mensen kunnen zien wat voor radiator het is en ook een review plaatsen bij het product bij de shop!
Hij is nu nogsteeds aan het lekker! gelukkig heel langzaam als mijn pc aanstaat. Mijn pc staat dus nu 24/7 aan en als ie meer leeg loopt gooi ik er wat antie vries bij!
Hmmz, waarom die feser niet intern inwerken? zoals joren gedaan heeft?, met een mooie chromen radgril ^^, eronder een stukje rode plexi met wat ledjes in en blingbling verzekerd !