Mooie witte psu.. erg nice.
k.3nny Oldscool. 14 december 2010 #123 Voeding nogsteeds niet binnen Maar wel een waterblocks update! Ieuwly blocks Shiny blocks ! From Air. To Water. Next update, PSU?
Voeding nogsteeds niet binnen Maar wel een waterblocks update! Ieuwly blocks Shiny blocks ! From Air. To Water. Next update, PSU?
V vincent Gouden member 14 december 2010 #124 dat heb je weer netjes gedaan, tsja verder weet ik niks te zeggen...
k.3nny Oldscool. 14 december 2010 #125 Ik verwacht ook niet echt veel reactie's tzijn maar wat waterblokjes Ik moet nogsteeds plexi halen voor mijn tunnel, maar ik heb nu al zowat 1.5week solicitatie naar solicitatie dat gaat ff voor
Ik verwacht ook niet echt veel reactie's tzijn maar wat waterblokjes Ik moet nogsteeds plexi halen voor mijn tunnel, maar ik heb nu al zowat 1.5week solicitatie naar solicitatie dat gaat ff voor
k.3nny Oldscool. 18 december 2010 #127 Update ! Voeding binnen! Thnks to NZXT and .....puntDE (ik weet dat ik het hier niet mag posten haha)
Update ! Voeding binnen! Thnks to NZXT and .....puntDE (ik weet dat ik het hier niet mag posten haha)
L lord4163 New member 18 december 2010 #128 dan kan je eindelijk verder met je meester werk Succes met het cablemanagement!
k.3nny Oldscool. 21 december 2010 #130 Ik ben al 2uur die kabels aan het fohnen zo stug als die zijn, bij het uitpakken leken ze wel te breken!
Ik ben al 2uur die kabels aan het fohnen zo stug als die zijn, bij het uitpakken leken ze wel te breken!
B BlackWhizz Member 21 december 2010 #131 k.3nny zei: Ik ben al 2uur die kabels aan het fohnen zo stug als die zijn, bij het uitpakken leken ze wel te breken! Klik om te vergroten... Tijd voor de verfbrander?
k.3nny zei: Ik ben al 2uur die kabels aan het fohnen zo stug als die zijn, bij het uitpakken leken ze wel te breken! Klik om te vergroten... Tijd voor de verfbrander?
k.3nny Oldscool. 21 december 2010 #132 Whaha nee ze zijn lekker soepel nu, ze liggen voor de kachel, morgen spelen !
G gertsoenen Junior Member 28 december 2010 #135 jammer man:s, maar u kennende komt het allemaal in orde^^
k.3nny Oldscool. 28 december 2010 #137 Morgen eerst een dagje met de Dremel spelen Daarna weer voedingen !
kier Member 28 december 2010 #138 k.3nny zei: Morgen eerst een dagje met de Dremel spelen Daarna weer voedingen ! Klik om te vergroten... sow, met je dremel je voeding bewerken, moet echt stug zijn moet zeggen, wit/oranje is toch best wel mooie combinatie, erug netjes
k.3nny zei: Morgen eerst een dagje met de Dremel spelen Daarna weer voedingen ! Klik om te vergroten... sow, met je dremel je voeding bewerken, moet echt stug zijn moet zeggen, wit/oranje is toch best wel mooie combinatie, erug netjes
k.3nny Oldscool. 3 januari 2011 #139 Update ! Eindeljk plexi gehaald voor alle kleine dingetjes af te maken ! Tussen het plexi en panel komt nog oranje plastic. Schiet al op ! Alles vijlen. Flathead schroefjes. Pic. Binnenkort kan hij weer HELEMAAL uit elkaar om alles af te werken en me psu/240rad tunnel maken.
Update ! Eindeljk plexi gehaald voor alle kleine dingetjes af te maken ! Tussen het plexi en panel komt nog oranje plastic. Schiet al op ! Alles vijlen. Flathead schroefjes. Pic. Binnenkort kan hij weer HELEMAAL uit elkaar om alles af te werken en me psu/240rad tunnel maken.