Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb die controller hier getest met 2000rpm CM fans, maar echt een verschil merk ik niet.
Het is in ieder geval geen 5V - 12V controller, zal hem vanmiddag eens opmeten (eerst een nieuw batterijtje regelen voor mijn meter).
Overigens, iets vreemds ontdekt aan de fancontroller van die Phantom. Meet heel weinig verschil tussen low setting en high setting (circa 10v tot 12v range).
Maar wanneer ik de leds compleet loshaal, heb ik wel een groter bereik (4,5v tot 12v) :S.
WTF?
Zal niet veel veranderd worden hoogst waarsch anders uitgewerkt, maar de copper versie is 2x zo zwaar als de alu versie, dus denk dat de basis zo aan de onderkant wel blijft.
Ik kan er niet aan doen, maar de uiterlijke vormgeving van die kast is echt niks, de binnenkant toppie, dvdspelerding heb je geniaal gevonden, dat 's pas recyclage, zo gaan we tenminste de wereld redden
Ik kan er niet aan doen, maar de uiterlijke vormgeving van die kast is echt niks, de binnenkant toppie, dvdspelerding heb je geniaal gevonden, dat 's pas recyclage, zo gaan we tenminste de wereld redden